Eerst ons perdje maar eens voorstellen aan bokt. Voor degenen die hem nog niet kennen
Victory
Concorde x Calvados
1 april grapje (1/4/2002)
KWPN
[SPR-ITP] Springen met zonsondergang, wat een plaatjes!
[SPR-ITP] De beste weken van het jaar zijn weer aangebroken
[ITP] Hoe laat je je baas het best bijna van je rug af vallen?
[RIJ-ITP] 542 dagen met deze stoere man!
[SPR-ITP] Springen met Vic.
[ITP] Stoere bink Victory bij een fotomeeting op het strand #1
[RIJ-ITP] Lola (10) en Vic gaan goed!
[RIJ-ITP] Oranje paarden kunnen ook lopen.
[SPR-ITP] Springen met Victory
[SPR-ITP] Wat voor maf paard heb je als...
Gister was het dan zover. Afgelopen week niet gek veel kunnen trainen, dus meneer was nogal heet in het begin. Het was weer even geleden dus de spanning was te snijden, bij zowel paard als ruiter. Met het inrijden verschillende bokpartijen moeten overleven, maar gelukkig wel blijven zitten. De eerste proef had Vic nog een beetje het idee dat 't een springwedstrijd was, want die hekjes zagen er wel heel verleidelijk uit, natuurlijk. Met twee bijna-over-de-hekjes-momenten de proef afgesloten met veel spanning en een tweede plaats met 169 punten. Tussen de twee proeven door viel er iemand anders van haar paard af en deze sloeg op hol. Vic had nog even de neiging om mee te doen, maar heb hem kunnen houden gelukkig. Hier was hij toch goed van geschrokken denk ik, want in de tweede proef kwam meneer bij zinnen en reden we samen, ondanks een toeterende auto, naar de 192 punten en nog een tweede plaats. Al met al de dag super afgesloten en we gaan op naar de volgende!
1. Van proef 1 heb ik maar twee foto's, het staat ook op film, maar die heb ik nog niet toegestuurd gekregen.

2.

3. Tussendoor aan de ontspanning werken in stap. Dit was nog voordat een ander paard op hol sloeg.

4. Middendraf in de tweede proef, valt hier iets uit elkaar.

5. Zelfde lijn, al iets beter. Valt nu iets op de voorhand. Ik ben hier net van been aan het wisselen. Het valt mijzelf op dat als ik doorzit, ik wel recht ga zitten

6.

7.

8.

9.

10. En klaar!

Ter vergelijking is het topic [RIJ-ITP] Oranje paarden kunnen ook lopen. wel leuk om te bekijken. Zo zijn we ooit begonnen. Een ding is zeker.. Ik ben trots op m'n knolleke

In ieder geval bedankt voor het kijken en een reactie vinden wij altijd leuk
Ook tips zijn van harte welkom! 
!
Je bent vandaag pas geregistreerd.