Voorstellen: Celtic Rose T

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LoveTessa

Voorstellen: Celtic Rose T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-14 19:41

Even berichtje vooraf, op alle foto's rust een ©. Deze foto's zijn gemaakt door jes_sam hier op bokt.

Okay eerlijk is eerlijk, wij hebben al eens eerder foto's van ons hier op bokt gezet, maar dat is al een tijdje geleden en inmiddels uren van trainen met goede begeleiding verder, is het toch al extreem verbeterd!

Even snel voorstellen:

Celtic Rose T
Upperville x Utrecht x Laval I
01-04-2007
Merrie
M2 dressuur
Afbeelding

Heb voorlopig maar een paar foto's (letterlijk) maar er zijn er meer onderweg! Kon alleen niet wachten deze te delen :Y)

Afbeelding

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 19:50

manonutjuh

Re: Voorstellen: Celtic Rose T

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 19:53

Leuk paard! Mag nog wat meer oprichting voor t M2 zo te zien. En je handen iets meer dragen.

Wat voor hoofdstel heb je? Ziet er fijn uit met die neusriem.

LoveTessa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-14 20:40

Moet het dan in een ander forum?
Ik heb de regels gelezen maar kan niet precies zien waar het probleem zit...

Ik zie het probleem al! Maar ik kan de post niet meer wijzigen...
De problemen waar wij vooral tegenaan lopen zijn de verzameling en de aanleuning in de oefening.

@manonutjuh ja dit was ook nog inrijden, dan vind ik het zelf fijn om haar eerst laag en rond te zetten zodat ze de spanning wat af kan vloeien. In de proef en aan het eind van de training is ze zeker opgerichter. Bedankt! Dit is een kieffer hoofdstel. Met Bij het kopstuk uitsparing voor de oren en de neusriem is inderdaad heel fijn!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Voorstellen: Celtic Rose T

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 20:45

Ik had al getemd, een mod zal hem op slot zetten (of verplaatsen naar RIJ-ITP als je dat liever hebt) en dan kan je je wijzigingen binnen 3 dagen via PB doorgeven en dan wordt je topic heropend geloof ik.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 20:52

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je hebt te weinig foto's geplaatst, je dient namelijk minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar RIJ-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.