Idefixs' (shet) weg tot manege pony

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Esther43

Idefixs' (shet) weg tot manege pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-14 08:52

Hallo iedereen :D

(ik begin nu te twijfelen of dit topic wel thuis hoort op HAW, maar dit laat ik de modjes wel beslissen)

Ik heb Idefix nu 2 week terug verhuist naar de manege bij mij in het dorp. Dit met reden dat hij wat moest afvallen, ik bijna nooit kon mennen op mijn oude adresje (had ik vaak niemand die mee kon en er was geen bak) en hij door de weeks dan geen aandacht kreeg omdat ik studeer in een andere stad.

Op de manege waar hij nu staat heb ik de beschikking over 2 binnenbakken, dus ik kan altijd wel even mennen en hij krijgt meer dan genoeg aandacht van alle kinderen! Hij vind het tot nu toe nog helemaal heerlijk, lekker elke dag worden gepoest (hij draagt een eczeem deken dus hij heeft veel kriebels) en ik men hem nu ongeveer 1-3 keer per week en ben zaterdag al op buitenrit geweest (met groom ;) )

Nu wil ik zelf graag dat idefix ook af en toe in een lesje mee kan hobbelen met de kleinste ruitertjes. Idefix heeft een jaar lang onder het zadel gelopen bij een meisje maar omdat dat best lang geleden is en hij nu toch wat bokkerig bleek te zijn rijd er nu eerst een meisje op die wat ouders is en (naar mijn mening) heel netjes rijd. Hij word gereden met een Barefood boomloos zadel (drytex kids).

Onze doelen zijn om wat nagefelijker te rijden, de overgangen soepeler te laten verlopen en vooral het bokken in het aanspringen naar de galop af te leren. Dit is ook gelijk ons moeilijkste punt. Ook schud idefix nog met zijn hoofd, te zien op het filmpje, daar wil ik wel graag tips voor!

Ik heb 2 filmpjes die ik wel met jullie wilde delen! We willen graag beter worden, dus commentaar is gewenst haha :D

View My Video
View My Video

We gaan vanmiddag voor de 2e keer rijden dus dan kan ik het filmpje wel in de comment's plaatsen
Laatst bijgewerkt door Esther43 op 08-09-14 09:35, in het totaal 2 keer bewerkt

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 08:55

Leuke Shet!
Je moet alleen even de regels van RT-HAW lezen, daarin staat waar dit topic aan moet voldoen :).
Welke doelen heb je met Shet, wat vind je moeilijk :)?

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-14 09:25

Ik had ze wel doorgelezen, dacht dat het zo goed was maar dan pas ik hem nog even aan haha :)

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Re: Idefixs' (shet) weg tot manege pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 14:03

Dit topic wordt gesloten. Omdat het niet toegestaan is op HAW om foto's van anderen te plaatsen.