Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
anitamarleen schreef:Ja zou het zeker met de eigenaar overleggen maar ik begin hier natuurlijk niet over als jullie denken dat ik dit zeker niet moet doen of nog niet kan.
De reden dat ik graag bitloos wil rijden is om te kijken hoe ze hier op reageerd / gewoon voor de afwisseling / om te kijken of ze (zoals ik op veel topics lees) beter gaat lopen . Ze heeft soms echt moeite met linker stelling en ze valt mij te veel naar binnen . Ik ben benieuwd of bitloos haar beter bevalt of niet .
Als er nou echt een groot verschil toont (positief) kan ik helemaal overstappen maar ik kan het ook gewoon als afwisseling doen als ze dit leuk vind. ( ik was ook erg blij met hoe ze zonder zadel gin lopen . Ze is vaak erg moeilijk bij elkaar te rijden en denderd graag door , maar zonder zadel draaft ze zeker veel meer bij elkaar en ook rustiger . Ik heb de hoop dat bitloos ook zo'n verschil toont)
anitamarleen schreef:Ja zou het zeker met de eigenaar overleggen maar ik begin hier natuurlijk niet over als jullie denken dat ik dit zeker niet moet doen of nog niet kan.
anitamarleen schreef:De eigenaar vind alle dingen eigenlijk hardstikke leuk en ik mocht ook eigenlijk alles wel proberen zolang ik het zelf vertrouw.
Ik heb wel les, maar mijn instructeur is niet bekend met bitloos rijden.
Ik gebruik vooral mijn handen voor het sturen zegmaar. Is maar een klein beetje maar dat is net even dat het duidelijk is wat de bedoeling is. Rijden op mijn zit vind ik nog erg lastig. In stap en gallop kan ik dit wel een beetje maar in draf is dat erg lastig door haar manier van lopen )ze gooit erg hoog op)