Ik wil jullie graag mijn nieuwe bijrijdpaard laten zien! Nadat ik begin dit jaar heb besloten dat ik toch de klik met rijden niet had met mijn vorige bijrijdpaard, heb ik een tijdje alleen nog op de manege gereden. Toch misde ik het hebben van een bijrijdpaard heel erg, en ben ik op zoek gegaan. Nu mag ik sinds 2 maanden een heel lief paard bijrijden, Fidelio. Ben er super blij mee!
Fidelio is een ruin van 9 jaar oud. De eigenaresse van Fidelio rijd op dit moment M met hem.
Ik heb nu ongeveer 10x op hem gezeten en we gaan binnenkort starten met lessen. In de toekomst is het de bedoeling dat ik wedstrijden met hem ga rijden.
Mijn aandachtpunten:
- Handen rechtop en stil houden. Ik heb soms pianohanden en heel af en toe ben ik te streng in 1 van mijn handen.
- Goed rechtop zitten, ik heb af en toe de neiging om iets achterover te gaan hangen in het doorzitten.
Omdat ik graag wil leren van jullie opbouwende feedback, zet ik ook de "minder mooie" foto's erbij!
Foto's staan niet op volgorde en er zijn geen foto's van het (lang en laag) inrijden.
1. Even voorstellen; dit is knappe Fidelio

2.

3.

4.

5.

6. Te strenge buitenhand

7.

8.

9.

10. Wijken, geen super foto

11.

12. Te strenge binnenhand