Ik zal me eventjes voorstellen aangezien dit m'n eerste topic op bokt is!
Mij naam is Celeste, ik ben 16 jaar en wonder boven wonder zijn paardjes m'n leven hihii.

Ik heb geen eigen paardje maar wel een supper lief verzorgpaard waar ik niet meer zonder zou kunnen!
Haar naam is Amy, bijna 8 jaartjes jong!

Ze is rond de 1,50m.
Haar mams is een fries x kwpn
Haar paps is een haflinger
Amy is een goud eerlijk paard met karakter! Als ze iets niet wilt of ergens niet mee eens is laat ze dit ook zeker weten! Een totaal vreemde voor haar zou der ook nooit gewoon mee kunnen nemen uit de stal om bijvoorbeeld een rondje te wandelen. Ze houd van snoepjes, knuffels en kriebelen! Vooral op die speciale plekjes zo lang mogelijk! Maar goed, ik kan nog wel een heel boek over ams schrijven maar daar zitten jullie ook niet op te wachten!
Ik heb dit topic aangemaakt omdat ik wel graag tips wil krijgen om 'verder' te komen onder het zadel. Met verder komen bedoel ik bijvoorbeeld kwa mijn houding, kwa hoe ik haar kan ondersteunen om het fijner voor ons beiden te kunnen maken, tips over het totaal plaatje dus zegmaar.
1. losstappen

2.

3. losdraven

4. toen moest ze toch echt aan het 'werk'

5.

6.

7.

8.

en vaak in galop gebeurd dit...
9.

10. Zelfs mn broertje is fan van der hihi

Deze fotos zijn genomen ergens in de lente. Ondertussen zijn we overgestapt naar zo veel mogelijk bitloos omdat dit veel onspannender rijden is voor beiden en zijn we ook van stal verhuist.. (het is nu 15km heen en 15km terug fietsen voor mij
haha dat hebben we der maar voor over..)Tips zijn welkom, maar wees wel een beetje lief voor ons