Een tijdje terug heb ik mijn eerste topic met Luc geopend en ik kreeg daar veel leuke en bruikbare tips!
(Dat was dit topic: [RT-HAW] Luc in de zon, tips?)
Luc is van een vriendin van mij en toen deze foto's werden gemaakt (ongeveer 2 weken geleden) was zij op vakantie en mocht ik Luc rijden zolang ze er niet was, en dat vond ik natuurlijk heel erg leuk!
Ik hoop natuurlijk dat we wat vooruit zijn gegaan sinds mijn vorige topic, maar helaas rij ik Luc niet zo vaak.(eens in de 2,3 weken
)Wat mij zelf op viel toen ik de foto's terug keek was dat ik op bijna alle foto's echt met te lange teugels rij en ik zit ook nog best vaak ineengedoken.
Nou ja genoeg gepraat, hier komen de foto's en ik hoop dat jullie me weer goede tips kunnen geven!
1.
Tja mijn moeder was mee en die heeft enorm veel foto's gemaakt, ook voor het rijden..
2.
Hier zit ik ook echt weer geweldig ineengezakt.3.

4.
Hier heb ik wel een beetje 'kapstoktenen'5.
Stamoment,6.
Hier zijn mijn teugels echt veel te lang.
7.
Teugels zijn hier ook weer te lang, wat op zich wel jammer is want verder vind ik dit wel een fijn beeld!8.
Tja en hier een galops foto, in galop raak ik hem soms nog wel eens kwijt maar deze keer ging het redelijk goed! 9.
Bedankt voor het kijken!
Ik zal daar eens op proberen te letten! En dat actiever laten lopen, dat is ook echt een puntje bij Luc, soms gaat het wel oke (steeds vaker eigenlijk) maar hij schiet er ook nog wel eens vandoor als ik hem een beetje wat meer been geef, maar daar ben ik mee aan het oefenen.