Bonita weer eens aan het werk!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

YentlShots

Bonita weer eens aan het werk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-14 20:20

Hallo allemaal, na een tijdje geen foto's gemaakt te hebben ivm vakantie en dat het een tijdje wat minder ging, gaat het nu de laatste tijd weer super! Dus snel m'n ma geroepen met mijn camera
Het is nog steeds niet perfect, dat weet ik en er zijn genoeg verbeterpunten waar wij hard aan werken, maar op het moment ben ik trots op hoe ze het doet
We hebben een tijdje geen les gehad, maar dat gaat vanaf volgende week weer van start!

Nou genoeg gekletst, hier de foto's

Even indraven, ik moet hier meer rechtop gaan zitten
Afbeelding

Dit is het beeld waar we naartoe willen, mijn buitenarm is een momentopname, even mn teugels goed doen :+
Afbeelding

Seconde erna, hier zit m'n arm wel weer goed :P
Afbeelding

Galopje, mijn tenen moeten hier naar binnen, dit is een verbeterpuntje die ik al best een tijdje heb :D
Afbeelding

Dit vind ik ook een fijn beeld, alleen mijn handen mogen meer rechtop en omhoog
Afbeelding

En de laatste, fijn even uitgalopperen :)
Afbeelding

En er stond nog een cavaletti in de bak, dus daar hebben we ook nog even gebruik van gemaakt :D Ze vind het altijd erg leuk als ze mag springen :)

Racebeest :') <3
Afbeelding

Afbeelding

Ennn dat waren ze alweer, houden jullie het lief? ;)
Tot de volgende keer :D

Ponylover_11

Re: Bonita weer eens aan het werk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 20:24

Leuk paard, ga zo door zou ik zeggen :)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 20:38

Leukerdje zeg!

Je hebt soms wel waslijntjes, probeer wel contact te houden met haar mond!

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Re: Bonita weer eens aan het werk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 08:00

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.