Ik wil jullie even voorstellen aan mijn knappe NRPS E pony Lara
.Toen: 2011

In het begin hebben we haar eerst een jaar op de wei laten staan. Daarna heel veel longeer werk gedaan , omdat toen we haar gekocht hadden ze heel mager was en we haar genoeg tijd wilde geven om bij te komen en nog even lekker te kunnen spelen!
En dat deed ze ook maar al te graag , zie hier:

Lara aan het werk.
Het jaar daarna zijn we na heel veel longeren begonnen met zadelmak maken. Dit pakte ze heel goed op.Ik reed er 1 tot 2 keer per week op en dan maar 20 minuten. Dit bouwde ik langzaam op.
Hier heb ik helaas geen foto's van.
Wel heb ik nog een foto van vorig jaar.. Hier zie je dat ze nog veel bespiering mist en nog veel moet leren. Zowel Lara als ik.

Nu : augustus 2014
Ik heb nu inmiddels een keer in de week les en dat gaat super.
Daarom heb ik er voor gekozen om haar 5 juli 2014 mee te nemen naar de NRPS keuring in de mortel voor de zadelrubriek. Dit deed ze super , we waren 1e geworden. Ik was super trots. Dus we mochten naar Ermelo naar de nationale keuring. De groep waar we tegen moesten was heel groot maar uiteindelijk zijn we in de middenmoot geëindigd.
Waar ik super tevreden mee was dat ik dit met haar bereikt hebt.
Ook heb ik al een paar keer HC dressuur gestart met haar en dit pakt ze ook super op. Dus een startkaart zit er aan te komen!
Hier een paar foto's van de nationale keuring in Ermelo:

Heel serieus in de ring aan het rijden

Nog steeds serieus...

Zelfs de regen vond ze niet erg!
En nog even opstellen voor de jury!

Lara's oortjes naar voren. We waren super tevreden.
We kregen ook mooi commentaar van de jury. We zijn goed op weg , bespiering mist ze nog iets maar dat komt met de tijd. Ze vonden ons een mooie combinatie.
Ook maak ze af en toe een sprongetje en oh wat vindt ze dat leuk!

Ik ben niet zo'n held met springen:\ . Dus ze mag af en toe met mijn vriend een parcours rond crossen!
Commentaar is natuurlijk altijd welkom. Maar hou het wel netjes alstublieft.