Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Francii schreef:Wat leuk dat je een pony mag!
Meestal gaat zoiets inderdaad wel over als je het paard soepel hebt, maar het kan ook zijn dat hij iets lichamelijk niet in orde heeft. Heb je misschien een foto (of nog beter: een filmpje)?
mijn paard is in een rustige galop ook heel hobbelig, maar als ik hem iets sneller laat gaan galoppeerd hij vlakker.
Goudlokje1 schreef:Als ik er weer heen ga zal ik een filmoje maken! Bedankt!
Snoepje1000, wat doe je..?
Ts, Waarschijnlijk is het gewoon stijfheid, op te lossen door rek-en strekoefeningen te doen, een beetje soepel te worden en misschien dat het dan beter wordt, maar het kan ook gewoon zijn dat het zo blijft, je weet het dus niet zeker
Francii schreef:Wat leuk dat je een pony mag!
Meestal gaat zoiets inderdaad wel over als je het paard soepel hebt, maar het kan ook zijn dat hij iets lichamelijk niet in orde heeft. Heb je misschien een foto (of nog beter: een filmpje)?
mijn paard is in een rustige galop ook heel hobbelig, maar als ik hem iets sneller laat gaan galoppeerd hij vlakker.
Iemand vertelde me ook dat het vaker viirkomt bij arabieren...
snoepje1000 is 39 jaar, een half uurtje online en heeft nu precies 25 berichten. (of ze allemaal nuttig zijn is een ander verhaal ..)
Sizzle schreef:Galop is heel moeilijk te verbeteren als die er van nature niet is. Dan moet je wel vrij goed kunnen rijden. Pas tegen de tijd dat je aan verzameling en verruimingen toe bent kun je een matige galop verbeteren.
Stapt hij ook kort?