Een tijdje geleden opende ik mijn eerste topic op bokt. [RT-HAW] Valk kleurige Andalusiër @ work! Sindsdien zijn Indy en ik flink vooruit gegaan, dus daarom open ik nu weer een topic.
Indiana is een 17-jarige Andalusische merrie uit Spanje. Ikzelf ben 16 jaar. Indy en ik hebben eens in de paar weken les. Ons niveau is recreatief rijden. In de toekomst wil ik misschien wat wedstrijdjes met haar gaan rijden.
Indy is al best veel afgevallen. Dat zie je misschien wel op deze foto's in vergelijking tot de foto's uit het vorige topic. We zijn bezig om haar nog meer te laten afvallen!
De tips die ik kreeg uit het vorige topic heb ik zeker gebruikt met het rijden. Ik ben wat strenger geworden en ben haar voorwaartser gaan rijden.
Nu wil ik me meer op mijn eigen houding gaan focussen, hierdoor gaat zij denk ik ook beter lopen.
Indy probeert altijd onder het werk uit te komen, als ik iets moeilijks van haar vraag dan gaat ze versnellen. Dat is ook een punt waar we aan moeten werken.
Hier de foto's! Helaas is de kwaliteit van de foto's heel erg achteruit gegaan... Ik heb trouwens geen foto's van de linker galop.
1. Dit zijn Indy en ik

2. Instappen

3. Indraven

4.

5.

6.

7.

8. Galopje

9. Galopje

10.

11.

12. Uitdraven