Springen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lizzo_RV

Springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-14 15:45

Hey bokkers!

Ja eh... springen... niet echt mijn ding, maar wel iets wat ik heel graag wil kunnen! Tijdens het springen time ik volgensmij niet echt goed, en mij verlichte zit is ook niet helemaal lekker... heb helaas geen foto's/filmpjes of wat dan ook.. hebben jullie tips, die jullie zo kunnen geven over het springen, hoe je precies moet zitten, hoe je het beste timed etc. etc. etc...

Helaas kan ik niet echt meer veel oefenen, aangezien ik een tijd niet bij mijn verzorgpaarden ben geweest ivm. tijdgebrek, en nu geen reactie's meer krijg van de eigenaar, kom ik nog maar ff niet.... dus ik weet niet wat ik hiermee ga doen, verder zoeken of op een appje wachten.. nu reed ik er 2 paarden, en wou de eigenaar zelf weer 1 doen opeens... hierdoor ben ik het ook minder leuk gaan vinden. Helaas!

Groetjes! :D

romy_paard

Re: Springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 15:48

Tja, ik zou wel verder gaan met oefenen maar dat kan in jou geval niet. Met de verlichte zit, meer uit het zadel komen en voor de rest weet ik het niet. Voor de timing misschien meer dressuuroefeningen, want dat is toch de basis uitgang hé :D

Lizzo_RV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-14 15:50

romy_paard schreef:
Tja, ik zou wel verder gaan met oefenen maar dat kan in jou geval niet. Met de verlichte zit, meer uit het zadel komen en voor de rest weet ik het niet. Voor de timing misschien meer dressuuroefeningen, want dat is toch de basis uitgang hé :D

Oki, dankje haha! Nee, kan idd niet, daar baal ik echt van. Heb zelf niet heel veel ervaring hoor, gewoon rijden enzo kan ik, maar zal geen wedstrijden kunnen rijden, is gewoon voor de lol. Deze eigenaar kan me ook niet echt helpen, dus misschien een nieuwe zoeken waarbij eigenaar me kan helpen... ben/was ook nogal een angstige ruiter, nu niet meer zo gelukkig! Meer spanning in het begin, en daarna is dat wel weg.