Ben ik weer maar eens haha...
Vorig weekend ben ik met mijn monsters Gouden Laars (1.20m) gaan rijden. Aangezien ik een goed gevoel heb overgehouden aan mijn parcours wil ik het graag delen en eens kijken wat jullie ervan vinden.
Ik sta open voor commentaar, maar hou het alsjeblieft vriendelijk en onderbouw je mening!
Ik heb dit topic aangemaakt om te zien waar ik nog aan moet werken en welke puntjes ik nog moet aankaarten bij mijn instructrice.
Even wat info over Mieka:
8 jaartjes jong
VDL Group Verdi NOP x Notaris
+- 1.75m hoog
Ik heb haar nu iets langer dan een jaar, maar tot deze winter lag ze uit met een blessure. We zijn dus nog niet zo heel lang terug bezig

Eigen commentaar:
- Soms nog meer hand geven. Dit vind ik moeilijk bij haar omdat Mieka in 2 delen springt.
- Die balk was mijn eigen fout. Had haar een pas moeten terugvragen ipv 1 vooruit te rijden
https://www.youtube.com/watch?v=bok7cAJ ... iAR60VmaWA
Enjoy!
Dit is al een stuk gebeterd tegenover vroeger dus ik heb er vertrouwen in dat dat wel goed zal komen...
Mieka is helemaal geen voorwaarts paard. Dit was denk ik het eerste parcours waar ik geen strafpunten had voor tijd. Ik moet haar heel de tijd aanmoedigen om meer voorwaarts te gaan maar toch bij mij te blijven haha. Maar dat komt wel helemaal goed.