Jimmy crossen op Bussloo!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tyrzavm

Jimmy crossen op Bussloo!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 21:40

:wave:

Gisteren ben ik met Jimmy weer lekker naar Bussloo gegaan om een lekker rondje te springen.

Afbeelding

Voor degene die Jimmy nog niet kent , hij is sinds een half jaar in mijn bezit en ongeveer 5 of 6 jaar geleden heb ik hem verzorgd .
Met stom toeval kwam ik hem weer tegen op bokt en aangezien we gingen verhuizen naar een boerderij , hebben wij Jimmy erbij genomen .
Wat voor ras jimmy is ? Geen idee , ik denk een mengelmoesje ! Ik krijg 1 keer in de week springles met hem en ongeveer 2 keer in de maand dressuurles .

Overigens , ik rij altijd met bodyprotector maar heel stom was ik hem vergeten omdat ik haast had ! (Fotografe was al op mij aan het wachten)

Mijn eigen commentaar is meer meegeven boven de sprong .

Genoeg gepraat , hier de foto's van mijn knappe vent!

Afbeelding
Strijklap , waar ga je heen?

Afbeelding

Afbeelding
Meneer werd hier nogal heet en sterk :Y)
Afbeelding

Bedankt voor het kijken ,een reactie zou leuk zijn!

glenstorm

Re: Jimmy crossen op Bussloo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 10:59

Leuk zeg! Ik vind alleen je beenbescherming niet helemaal fijn passen, voor hoever ik het kan zien vanaf de foto's. En inderdaad een bodyprotector aan voor je eigen veiligheid, of op zijn minst een T-shirt ipv een hempje.
Staat er op dit moment eigenlijk nog veel op bussloo. Anders moet ik namelijk maar weer eens een training daar inplannen.

Hopelijk kun je snel gaan starten.

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-14 11:09

Dank voor de reactie's :)

Wat ik al zei , ik draag normaal altijd een bodyprotector en heb daar verder ook geen problemen mee maar deze keer er echt niet aan gedacht !
Mijn bescherming zit over het algemeen wel goed , ik had de bontjes er onder gedaan vandaar dat mijn strijklap begon te schuiven (normaal heb ik deze er namelijk niet onder )

Ik vind dat het terrein van bussloo met de week achteruit gaat . Om de hindernissen heen groeit gras/onkruid en is te gevaarlijk om te springen . Ook zijn er planken van de hindernissen af waar nu dus alleen spijkers uitsteken . Ik heb al voorgesteld aan mensen van mijn club om wat op te ruimen hier en daar !

@Suelza lijkt mij leuk!

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 16:20

Moderatoropmerking:
Reacties die niet aan de regels van RT-HAW voldoen verwijderd.
Let er svp op dat het enkel herhalen van eerder commentaar door de TS of andere bokkers niet toegestaan is. Dit mag alleen bij een extra aanvulling, verduidelijking, uitleg of tips :)

Britt_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 22:04

Wat een leuk paard! hij lijkt best pittig zo op de foto's, zou hem iets meer los in zijn lichaam willen zien.. nu duikt ie daarom ook best wel op de voorhand en dat ik niet wat je wilt, ook niet bij het springen in principe.. peesbeschermers viel mij idd ook al op maar zie al dat ze normaal gesproken wel heel goed zitten :D