voor een kennis ben ik een paar maandjes geleden begonnen met zijn paard onder het zadel te beleren.
Het is een Tuiger X Hackney (Heb dus met beide rassen echt helemaal niks, maar dit is wel een heel leuk exemplaar
) Ze was al voor de kar beleerd dus 100%verkeersmak kende singel en bitje etc. al.
Opzich dus niet veel nieuws alleen het aan de rijtechnische hulpen krijgen ging het om.
Zoals verwacht gaf ze geen kik erom met hangen/1e keer erop.
Inmiddels heb ik er nu 6 keer opgezeten, helaas wegens stage etc. hebben er een paar keer wat weken tussen gezeten. (tussendoor loopt ze weg gewoon aangespannen dus het is niet dat ze daar tussenin compleet stil staat..)
Stap en draf zijn al redelijk goed bevestigd, zwaait afentoe wel wat naar buiten toe als ze het lastig vind, maar daar is ze nog jong en groen voor!
Ook op beide kanten heeft ze inmiddels gegallopeerd, dit gaat nog wel vrij ongecontroleerd omdat ze hier wat moeite mee heeft maar ze doet het over het algemeen echt superbraaf!
Ondanks dat madame vandaag even een wat mindere dag had, vond ik het wel leuk om even een topicje te maken! Met een paar foto's van dusver:
2e keer ohz.
(eerst even vast gehad, daarna los)

4e keer ohz.

Filmpje van stukje draf, de 5e keer ohz
https://www.facebook.com/photo.php?v=65 ... 6705577245
E vandaag voor de 6e keer ohz.

Bedankt voor het kijken

.