Bitloos aan de teugel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

horseee6589

Bitloos aan de teugel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-14 09:28

---
Laatst bijgewerkt door horseee6589 op 19-07-14 10:13, in het totaal 1 keer bewerkt

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 09:32

Sterrendief

Re: Bitloos aan de teugel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 09:33

Je rijdt een paard niet aan de teugel door iets aan de mond te doen. Aan teugel lopen komt vanuit ontspanning, daar heb je geen bit voor nodig :)

aeolusnr1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 13:03

idd zoals "fries wytske en borriee" ook al hebben gezegd.
Ik weet het klinkt bijna ongelooflijk en toch is het waar.
Toch vind ik persoonlijk dat er eerst een bepaalde training met bit aan vooraf gaat, ik start namelijk altijd een paard bv al bij het zadelmak maken eerst zonder bit dan met bit en dan idd soms ook zonder bit, met toch wel de nadruk op soms.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 17:50

Fijn is dat als een OP leeggehaald wordt. Denk dan even goed na voordat je een topic opent...

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 17:54

Er bestaan geen domme vragen, en er is ook niet gemeen antwoord gegeven ofzo, snap niet waarom TS de OP leeg haalt?
Er moet echt iets gedaan worden aan dat OP leeghalen want het is erg storend.

horseee6589

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-14 18:03

Tammy_ schreef:
Er bestaan geen domme vragen, en er is ook niet gemeen antwoord gegeven ofzo, snap niet waarom TS de OP leeg haalt?

Mijn vraag was beantwoord, dus wou ik het topic verwijderen. Maar op een of andere manier lukt dat niet dus dacht ik dat het leeg halen het beste was... Sorry ;(

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 18:07

faabfabienne schreef:
Tammy_ schreef:

Mijn vraag was beantwoord, dus wou ik het topic verwijderen. Maar op een of andere manier lukt dat niet dus dacht ik dat het leeg halen het beste was... Sorry ;(

Eenmaal een topic gepost op Bokt blijft het staan dus goed nadenken als je een topic opent. En misschien kan je toch je openingstekst weer terug plaatsen is namelijk best (heel) irritant als die weg is gehaald.

Groetjes genja

horseee6589

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-14 18:13

[quote

Mijn vraag was beantwoord, dus wou ik het topic verwijderen. Maar op een of andere manier lukt dat niet dus dacht ik dat het leeg halen het beste was... Sorry ;([/quote]

Eenmaal een topic gepost op Bokt blijft het staan dus goed nadenken als je een topic opent. En misschien kan je toch je openingstekst weer terug plaatsen is namelijk best (heel) irritant als die weg is gehaald.

Groetjes genja[/quote]

Ohh hahaha dat verklaart een hoop.
Ik zal het terug doen

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 21:04

Ik zet een slotje op dit topic. De openingspost is weg, dat is heel vervelend :\ Er is inderdaad een centraal topic over al je vragen mbt aan de teugel rijden.