Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Joolien schreef:Niet doen, want je bent te zwaar maar ook kun je hem zo omtrekken als hij een keer een pas verkeerd doet. En ondanks het geen cap eigen risico vind ik het te idioot voor woorden dat je er niet eentje op hebt
Dus kappen, ga naar de manege, zoek een handig ruitertje en zet die erop.

Deliana1993 schreef:Te zwaar vind ik niet kloppen ik weeg 50 kilo en zoek maar eens een klein ruitertje die zullen bijna net zo zwaar zijn als ik. Wij willen niet iemand jonger dan 18 hebben die op een hengst gaat rijden ivm de verantwoording die wij dan hebben
Deliana1993 schreef:Te zwaar vind ik niet kloppen ik weeg 50 kilo en zoek maar eens een klein ruitertje die zullen bijna net zo zwaar zijn als ik. Wij willen niet iemand jonger dan 18 hebben die op een hengst gaat rijden ivm de verantwoording die wij dan hebben
Deliana1993 schreef:zodra hij goed ingereden wordt en de hulpen etc kent is het de bedoeling dat hij voor de wagen gaat. Ook dan kan er een kleiner iemand op het gaat mij alleen om het inrijden!
En over cap is mijn eigen risico en ik ken de pony en weet dus wat ik wel kan doen en wat niet
Bizzybijtje schreef:Je bent veel te groot, ik snap niet hoe het in je op komt dat dit überhaupt nog past.
Daarnaast, wat dan als ie ingereden is?? Dan kan er toch ook niemand op rijden dan?
Castreer hem en zet er een klein ruitertje op of laat hem hengst en rijd er niet op.
Dat je geen cap op hebt tijdens het inrijden zegt voor mij overigens ook genoeg over je kunde.