Nicole is een KWPN merrie van 19 jaar oud, ze is ongeveer 1.65 hoog. Momenteel is ze een beetje aan de volle kant maar dat komt omdat ze echt een luizenleventje heeft, haha. Ze staat 24/7 op de wei met natuurlijk gewoon een stal waar ze in kan schuilen. Haar afstamming: http://www.horsetelex.nl//horses/pedigree/1486256
Eigenlijk heb ik alle tijd dat ik op Nicole heb gereden met halsverlenger gereden, op aanraden van de eigenaar. Doordat ik het gevoel had dat ze daarmee scheef getrokken heb, heb ik hem er deze keer afgedaan. Mijn verbeterpunten zijn vooral mijn rug, ik moet echt véél rechter gaan zitten. Maar omdat ik eigenlijk alles te goed wil doen, lukt het dus totaal niet. Mijn benen schieten ook nog wel eens naar voren dus daar moet ik ook goed opletten. Mijn handen zijn ook een drama soms en ik kijk ook erg naar beneden. Momenteel heb ik geen les, maar ik ben van plan zodra de tijd er is weer te gaan lessen. Oh ja, ik heb eigenlijk altijd op een manege gereden waardoor mijn rijkunsten nou ook niet zo denderend zijn, haha. Sinds ik Nicole bijrijd ben ik daar gestopt, maar ik heb wel gemerkt wat voor wereld van verschil er tussen een manegepaard en Nicole zitten.
1. Ik moet mijn rug rechter houden en mijn handen echt wat hoger

2. Naar geld aan het zoeken

3. Again, mijn rug

4. Mijn handen moeten wat hoger en mijn bovenlichaam moet niet scheef zakken

5. Contact houden en benen niet te ver naar voren drukken

6. Niet scheef gaan zitten

7. Op mijn kont zitten

Ik hoop dat jullie opbouwend commentaar willen geven en een beetje lief voor mij zijn. Binnekort ga ik even bordjes in de wei zetten zodat ik ook daadwerkelijk in een 'bak' rij. Nu is het best moeilijk om netjes figuren te rijden. Ik heb natuurlijk ook nog op de andere hand gereden maar daar zijn niet zo veel foto's van.
.
. Je verbeter punten recht zitten , onderbenen naar achteren , handen hoger en niet te breed houden en meer voor je te kijken , niet teveel naar beneden . Dat zijn wel de punten waar aan je moet werken. Ik geef je een tip , als je gaat rijden let dan op bijv je handen hoger houden en alle andere verbeter punten dat laat je even voor zover. 
Uiteindelijk kun je zo een heel rondje blijven staan als je balans goed is. Dus echt richting je voeten denken, niet klemmen verder.
, maar verder rijd je heel netjes! 
Ik moest even drie keer kijken van wat heeft ze nou op haar hoofd.