Amaryllis: Een vriendelijk bitje overweeg ik inderdaad ook. Ik hoor echter wisselende ervaringen wat betreft vriendelijkheid; Dat wat men in mijn tijd als vriendelijk bestempelde (dubbelgebroken) hoor ik nu juist weer het tegenovergestelde. Eerst eens uitzoeken wat echt 'vriendelijk' zou zijn. Daarna afwisselen is wellicht een goed idee; Hij staat niet onaardig tegenover het glücksrad; Mijn zoontje kan hem er ook prima mee rond sturen. Maar m.b.t. de ontspanning is het voor ons beiden een erg lastig begin denk ik.
Johanna59: Er zit natuurlijk wel een verschil tussen artrose en artrose. Dit paard is in het verleden om een combinatie van factoren afgekeurd als manegepaard, maar 4 maanden later (juiste dieët, juiste behandelingen) bij mij weer goedgekeurd als recreatief-sportpaard. Hij loopt volkomen zuiver, is nooit stijf, en gebruikt geen enkel supplement. Ik denk dat een paard op leeftijd (22) met een zeer lichte vorm van artrose meer op zijn plaats is. Waarom ik hem weer oppak? Omdat hij werken heerlijk vind. Rust roest