maar sinds een paar weken, hij is ook wel lichtelijk aan het puberen, maar dit is gewoon niet leuk meer.
hij is soms niet vooruit te branden, reageert gewoon totaal niet op lichte hulpen (behalve als het hem uit komt). hij is zo goed al onmogelijk nagevelijk te krijgen, als je hem daar uiteindelijk hebt gaat het gewoon direct al weer beter. en is schrikachtig, en bokt als je kwaad word en als hij niet doorloopt een keer de zweep gebruikt. heb zn rug laten nakijken en daar was niks mis mee, heb van iemand anders les tegenwoordig (andere instructie is gestopt met die les, en heb meestal bijna prive les), en op zich verschilt de methode nietzoveel van die van mn vorige instructeur.
heel irritant, heb hem met longeren nu een paar keer goed achterna gezeten dat ie door moest lopen, en met rijden ga ik ook door tot ik bereikt heb wat ik wil (lees: ontspanning) maar het is gewoon elke keer hetzelfde gevecht, schuin door de bochte, geen normale volte, door mn been heen vallen, en vooral nergens langs durfen.wie heeft een oplossing?????????????????????????????????
ga waarschijnlijk binnenkort 2x per week lessen, maar dat duurt nog minimaal een maand en zo schiet het niet op.
), en dat werkt prima. Behalve dat hij steeds bokt als ik prik, maargoed, dan rijd ik meer met mn kuiten en doet hij het ook nog goed omdat hij denkt dat ik hem zal prikken
)