Eerst zorgen dat je beugels de goede maat hebben dat maakt het al wat makkelijker ( Als je naar beneden kijk mag je je tenen net niet zien.)en verder vergeet die voeten het komt van bovenuit. ( denk dus eerder knieën naar binnen ipv tenen naar binnen)
Als je je knieën wat naar binnen draai en zo ook wat meer op de binnenkant van je bovenbeen zit en om het jezelf wat makkelijker te maken dan steek je een hand achter vandaan onder je been langs en trek je jezelf even goed dus even die spekkies naar achter trekken.
Soms moet je voor je gevoel heel ver met je benen naar achter gaan zitten, maar is dus voor het oog niet zo dus het is wel handig als er iemand mee kijkt.
En als je het echt niet afgeleerd krijg dan kom je maar een poosje in mijn bak rijden gegarandeerd dat je het af leer.
_martineeeh schreef:Veel oefenen. Doe oefeningen zodat je enkels wat flexibeler worden (dit werkte goed bij mij in het begin, omdat ik na een tijdje hele stijve enkels had) en vooral oefenen. Zorg dat je benen goed liggen en je je hakken uitdrukt en laat iemand anders als het niet lukt je voet in de juiste positie zetten.
Goede oefeningen voor je enkels zijn, vooral opletten wat voor schoenen je draag geen ingesnoerde dingen kisten zijn een ramp voor je enkels maar ook nauw sluitende laarzen.
Lopen op hakken is een goede oefening.
Op 1 been staan en dan door je knieën zakken ook en die kan je ook moeilijk maken voor jezelf door hakken aan te trekken variërend van breed tot zeer smal en ook wbt hoogte.