Ik heb Zomer een tijd terug bij gereden. Dat is denk ik alweer 2 jaar geleden. Ik ben toen een tijdje gestopt omdat ik er zelf erg weinig tijd voor had. Ik ben wel altijd langs blijven gaan om hem te zien. Nou ben ik er afgelopen vrijdag toch weer even opgeklommen. Tussendoor heeft hij natuurlijk wel gewoon beweging gehad en is hij getraind door een ander meisje.
Ik heb al ooit eerder een topic geopend met Zomer bij HAW. Hier heb ik te horen gekregen dat ik beter met een zweepje kon rijden dan met sporen om mijn paard actiever te maken. Dit advies heb ik opgevolgd, dus de sporen zijn uit gegaan.
[RT-HAW] Zomer @ work
Ik vind zelf dat hij nog een stukje actiever mag en soms meer zijn achterhand eronder mag zetten. Ik vind dat hij een beetje op de voorhand loopt. Heeft iemand nog tips hiervoor?
Deze foto's zijn dus van de eerste keer dat ik weer op Zomer zat na een lange tijd. Het is wel telefoonkwaliteit, dus ik hoop dat jullie er nog iets uit kunnen halen. Ik ben van plan om Zomer weer een beetje te gaan rijden, dus alle tips zijn welkom. Ik zou ook wel graag willen weten of jullie enige verbetering zien sinds het vorige topic?
1. Eerst even zijn leuke hoofdje die helaas gedraaid staat haha..

2.

3. Op de volte

4. Hier vind ik zijn achterbeen wel weer goed meekomen

5.

6.

7.

8. De galopfoto's zijn helaas allemaal mislukt, ik heb alleen nog maar een halve..

9. En nog een foto'tje van het vrij springen

Commentaar is zeker welkom, maar hou er rekening mee dat het weer de eerste keer was.