Marit en ik eerste keer concours!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zouden jullie graag weten hoe het gaat zondag?

Ja, maar niet veel spam a.u.b
3 (30%)
Nee, doe maar niet, niet omdat het niet leuk is, maar gewoon irrelevant
2 (20%)
Ja, leuk!
5 (50%)

Totaal aantal stemmen: 10

MyrtheMarit3

Marit en ik eerste keer concours!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-14 11:34

Hallo allemaal! Marit en ik hebben op 24 mei 2014 op CH Oosterwolde ons officiële debuut gemaakt! En wat was dat een geweldige dag! Voor ons allebei ook super spannend! We hadden nog nooit tussen bordjes gereden dus dat was allemaal best nieuw /3 . Ik was zeeeer zeker dat ik mijn proef slecht had gereden. Het ging ook best slecht. Maar dat lag aan mij hoor :) want...... We zijn....... Na 1 concours... 3 winstpunten rijker geworden!! Met 194&204 waren we 2x eerste!!! En nog de beste combinatie van heel het B dus met mn C-tje de grote D en e pony's verslagen! Wat een super debuut!!! Ook de twee wedstrijden er na gingen SUPER! Roden, 1&2e met 200&206. Dus toen was de tellerstand: b+7!! Twee dagen later geknald op Oranjewoud, met maar liefst 5 winstpunten!!! 2x 1e met 211(!) en 207!!! Enn, nog een lekkere zak paardenbrok, statie deken, 5 oranje linten én heel wat prijzengeld en tegoedbonnen rijker, en dat is hopelijk een goed begin van meer..... Zondag eerste keer springen... Wordt vervolgd! *\o/*
Laatst bijgewerkt door MyrtheMarit3 op 10-06-14 11:44, in het totaal 1 keer bewerkt

esmee_stip

Re: Marit en ik eerste keer concours!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 11:37

Wow, daar mag je trots op zijn! Heb je geen mooie foto's er van? :D Van zo'n debuut kan ik alleen maar dromen haha. Goed gedaan!

MyrtheMarit3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-14 11:41

esmee_stip schreef:
Wow, daar mag je trots op zijn! Heb je geen mooie foto's er van? :D Van zo'n debuut kan ik alleen maar dromen haha. Goed gedaan!

Jaaa ik heb foto's, alleen heb geen idee hoe ik die moet invoegen ben een beginnende bokker, hahah

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 13:09

Uploaden via een uploadsite (tinypic, imgur, photobucket, ...). Linkje kopiëren en in het topic zetten :)

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 17:34

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Ook heb je daarnaast nog geen foto's geplaatst.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.