Sinds eind januari vorm ik een combi met Nistral, hiervoor heeft ze 2jaar stil gestaan
In het verleden heeft ze wel wedstrijden gereden en ook met winst, gelukkig kan ik dit rustig aan doorzetten
Vorige wedstrijd had ik in de 1e proef 184 (geheel onverwacht) en de 2e 174
Vandaag was t erg warm, dus niet al te lang ingereden en veel gestapt
1e proef 181 en 2e 177
In de 177 was ze niet erg fijn aan het been dus had ook als commentaar niet teveel drijven (durfde ook mn zweep niet te gebruiken aangezien ze er al een keer vandoor was gegaan)
Ze struikelde en schrok hiervan zo dat ze even het gas opengooide haha gelukkig optijd terug kunnen krijgen en verder kunnen rijden

Nog wat info over Nis
12jaar
1.53
B+2
Ras en ouders onbekend
Een echte Merrie haha
1. Meet Nistral (is er iemand die het paard op de achtergrond weg kan werken? Wil deze graag uitvergroten maar dan zonder dat paard op de achtergrond, heb nog een foto waar even een paard op weggewerkt moet worden dus als iemand zo lief is ben ik heel blij
)
2. Inrijden

3. Hier mag ze wat meer gesloten

4. Volte in galop

5. Vliegbenen (nee ik was niet aan t drijven)

6. Ietwat spanning, maar toch een loopt ze wel mooi

7.
http://s78.photobucket.com/user/inderk/ ... ort=3&o=19
8. He he eindelijk klaar denkt ze haha
http://s78.photobucket.com/user/inderk/ ... ort=3&o=18
9. Galopje

10. Draf

11. Galop, ik mag wel wat meer ontspannen haha, maar mooi bergop (voor haar doen)

12. Hakken niet te ver uitdrukken

13. Hand veranderen middendraf

14. Oe dat daar is leuk!

15. En we zijn weer klaar

Oh voor de opvallende kijker Nistral heeft inderdaad aan de linkerkant een deukje in d'r hals
Ik heb geen idee waar van t komt, dit is ook gekomen sinds ik d'r rij en ze spiertjes begint te krijgen
Denk vroeger een trap gehad ofzo en doordat de spieren zich weer beginnen te ontwikkelen t nu begint op te vallen
Last heeft ze er niet van

Tips altijd graag zelfs, maar hou t vriendelijk
.
als je paardje natuurlijk pas in de proef slomer word kan je geen overgangen gaan maken. Rijd dan gewoon lekker verder en geef af en toe een heel klein zacht tikje met je zweep (als je paard er zo heftig op reageert). Voorderest leuke combinatie!