Een paar rijfoto's van Arti en ik

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 21:07

SmithsGirl schreef:
mensen mensen... ik zie nergens dat Ineke om commentaar vraagt...
ze weet zelf ook wel dat ze niet perfect rijdt... dat zegt ze zelf ook al... maar perfect rijden doen we geen van allen, zelfs Anky niet... Haha!

Je weet zelf ook wel dat als je foto's op een openbaar forum plaatst dat je niet alleen maar 'leuk, lief en amen' hoort.
Ik vind de pony er verder leuk uitzien en ik vind het geweldig dat ze er hard aan werkt. Ik weet ook zeker dat ze niets zal doen wat de pony zal schaden. Ik zei het alleen voor haar eigen veiligheid.

Barb

Berichten: 12086
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 21:09

Arti is wel erg leuk he

gewoon flink blijven oefenen en les blijven nemen
en dan word je houding ook beter (zoals je hakken
uitdrukken en je pianohandjes Knipoog )

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48449
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 21:19

Kleintje... je hebt gelijk... Lachen Maar de manier waarop sommig commentaar gegeven word.... dat bedoelde ik... ik ben wat gebrekkig in mijn uitdrukkings-vaardigheden... Schijnheilig Haha!

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 21:31

SmithsGirl schreef:
Kleintje... je hebt gelijk... Lachen Maar de manier waarop sommig commentaar gegeven word.... dat bedoelde ik... ik ben wat gebrekkig in mijn uitdrukkings-vaardigheden... Schijnheilig Haha!


Misschien meerderen met jou.. Knipoog

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 22:23

commentaar is al gegeven,maar toch,je rijd toch al een tijdje he?
ik moet toegeven dat ik het er ook slordig uit vind zien...
mischien iets neter gaan zitten,is voor je pony ook wat fijner,wie weet word die dan ook weer iets activer,mischien belemmer je hem zo een beetje?
ik bedoel hier ook niets rottigs mee hoor Lachen

verder leuk dat je er zo actief mee bezig bent!
en het is een leuke pony Lachen

Ineke2

Berichten: 33134
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-03 22:35

beautyfull_mickey schreef:
commentaar is al gegeven,maar toch,je rijd toch al een tijdje he?
ik moet toegeven dat ik het er ook slordig uit vind zien...
mischien iets neter gaan zitten,is voor je pony ook wat fijner,wie weet word die dan ook weer iets activer,mischien belemmer je hem zo een beetje?
ik bedoel hier ook niets rottigs mee hoor Lachen

verder leuk dat je er zo actief mee bezig bent!
en het is een leuke pony Lachen


Ja ik rijd al een tijd ja
Netter gaan zitten, tuurlijk dat probeer ik al vanaf het begin dat ik paardrijd, neem aan dat iedereen zo op een paard wil zitten als Anky zit...als er een knopje op mij zat dat ik precies zo ging zitten, zou dat verrekte handig zijn, maar zo werkt het helaas niet

Kleintje: Natuurlijk verwacht ik niet dat iedereen lief en leuk zegt. Commetaar op mijn rijkleding mag ook, maar ik heb dus geen laarzen, normaal heb ik ook bijna altijd chaps om en de schoenen zijn rijschoenen van mountain horse, speciaal ervoor bedoelt...als ik nou met gympies zou rijden dan geef ik je gelijk...

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 22:55

maar goed ik begrijp het idd wel,ik heb na jaar ook nog steeds moeite met me zit,en rij nog steeds met pianohandjes,zit naar voren enz. Bloos en zo'n houdingen afleren heeft gewoon zijn tijd nodig Lachen

maar goed het zijn natuurlijk ook moment opnamens he,en maar van drie foto's,dus veel kunnen we er inderdaad niet over zeggen.

ik vind arti wel echt een leuke pony Lachen

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 23:21

hey ineke!

fijn dat ze al beter op je been is!
en laat iedereen maar lekker banketstaaf, jij komt er wel!! Met arti gaat dat heus wel lukken!

dikke kus voor madame Haha!

Livado
Berichten: 1735
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 23:26

lieve foto's hoor
( ben je alleen niet wat groot voor em ? ):o
naja .....als je maar plezier hebt Tong uitsteken

Livado
Berichten: 1735
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 23:26

lieve foto's hoor
( ben je alleen niet wat groot voor em ? ):o
naja .....als je maar plezier hebt Tong uitsteken

Livado
Berichten: 1735
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 23:27

oeps ....foutje Tong uitsteken

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 23:47

Heej met het nieuwe zadel Haha! Ziet er weer uit alsof je Arti flink aan't werk hebt gezet......

De foto's zijn idd een moment opname, toen ik een tijdje geleden bij Ineke en Arti was zaten er hele mooie stukjes tussen, ook heb ik op haar gereden en het is een eigenwijze tante hoor die duidelijk een eigen wil heeft maar ze is superlief.

Heel veel succes Ineke het zal allemaal wel lukken.....

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 16:50

Gelukkig mag ik het stel aanschouwen en ik kan zeggen dat Arti een hele goede maar superlastige pony is. Een hele slimme tante die precies weet wanneer ze eronder uit kan komen. Kortom gewoon een geweldig diertje.

De reden waarom ik eerst wil dat Arti eerst wat beter moet luisteren naar Ineke is omdat ze anders teveel met haar lijf gaat rijden. Op het moment dat de pony goed loopt is het voor Ineke wat makkelijker om zich te ontspannen en dus beter te gaan zitten. Ik weet dat dit de omgekeerde volgorde is maar voor deze combinatie voor nu even beter.

Ik ben in iedergeval trots op wat ze in twee weken al voor elkaar heeft!

Go Ineke OK dan!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 17:30

Leuke Pony!

Het ziet er idd nog allemaal niet zo netjes uit maar ik heb er vertrouwen in dat dat wel goedkomt.
je bent iig bezig om hem hard te laten werken. goed zo! en je houding dat komt ook vanzelf wel. Ik weet dat het niet altijd even makkelijk is om EN op je houding te letten EN je paardje goed aan het werk te zetten.

Veel succes ermee!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 20:41

gijsenkim schreef:

Go Ineke OK dan!


idd

goooooooo ineke Haha!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 20:49

Ineke, nog even een reactie van mij.
Ik bedoel het echt niet slecht.
Ik vind het erg fijn voor je dat je zo lekker met Arti aan de slag kan. Je kan van zo'n fijn doorgereden beestje heel veel leren wat je straks hard nodig zal hebben met Levis (zo heet ie toch?). En ervaring heb je nooit genoeg, ik loop ook tegen genoeg problemen aan en ook ik kukel er vanaf hoor!

Op de foto was niet te zien dat het rijschoenen waren. Over de broek heb ik niets gezegd, puur omdat steeds meer mensen aan een spijker (rij-)broek de voorkeur geven.

Ik hoop echt dat jullie nog veel verder samen gaan komen en genieten! Vooral genieten, want wat is hoog in de dressuur komen nou zonder genieten. Ik ben liever mijn hele leven B en dat ik ervan geniet!

Ineke2

Berichten: 33134
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-03 22:13

Kleintje schreef:
Ineke, nog even een reactie van mij.

Op de foto was niet te zien dat het rijschoenen waren. Over de broek heb ik niets gezegd, puur omdat steeds meer mensen aan een spijker (rij-)broek de voorkeur geven.


Die reactie was niet alleen voor jouw bedoeld er was nog iemand die zei dat ik andere rijkleding aan moest doen, anders zou mijn pony mij niet serieus nemen o.i.d.

Iedereen zijn mening, ik reageerde toch ook niet woedend ofzo, gewoon een tegenantwoord in een 'discussie'

Levi heet mijn andere pony...en ik ben heel blij met Arti, zij is wel een super eigenwijze tante, maar gelukkig niet snel beledigd als ik wat fout doe en geeft daardoor een beetje meer vertrouwen aan mij.

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 12:23

Joh, jullie komen er wel, zeker met de deskundige hulp van Kim!! Go Ineke!!!

Jans16

Berichten: 884
Geregistreerd: 06-07-03
Woonplaats: bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 12:33

ah joh komt vast wel goed me je houding!! nu je een nieuwe instructrice hebt! heel veel oefenen dan komt het wel goed! ben benieuwd naar je nieuwe foto's kijken of je vooruit bent gegaan!! OK dan! Knipoog
suc6