Vandaag had de club een eenmalige les van een dressuurleraar georganiseerd. Het leek me een leuk moment om wat foto's te nemen met het mooie weer aangezien het lang geleden is dat er nog eens rijfoto's zijn gemaakt van mij en Yutah.
Het was een korte maar pittige les, we hebben veel op het actiever rijden en de galop gewerkt, wat toch wel onze grootste problemen zijn.
Het zijn niet bijzonder veel foto's, maar ik vond ze toch wel de moeite. Op het zonder cap rijden zou ik liever geen commentaar willen, ik was hem op stal vergeten.
1. Gewoon nog eventjes inrijden voor de les

2. Kapstokvoeten..

3. Tijdens de les, hier moest ik hem wat vooruit rijden

4. Hier had ik het gevoel dat hij wat uit elkaar viel, mijn been ligt ook te ver naar achteren

5. Hier is zo'n moment dat ik hem even moest wakker maken. Daarbij moet ik er echt op letten dat ik mijn benen lang laat en mijn hakken niet zo optrek. Ik moet zelf ook wat meer naar achteren zitten hier vind ik

6. We hebben echt ontzetten veel gegaloppeerd dat ik verwonderd was dat Yutah's tong niet op de grond hing
Galop is iets waar we het nog redelijk moeilijk mee hebben, dus ik ben wel blij met dit beeld, al mogen mijn teugels wel wat korter en moet ik wat meer naar achteren zitten
En om af te sluiten even een wedstrijdvergelijking!
Zo galoppeerden we enkele maanden geleden:

En zo doen we dat nu:

We hebben nog een lange weg te gaan, maar er zijn vorderingen!
Het zou fijn zijn moesten jullie een reactie achterlaten. Ik sta open voor alle tips en kritiek mits het op een normale manier gezegd wordt
prachtig beest is het toch!