Zondag 25 mei zijn wij voor het eerst op wedstrijd geweest, hierbij hebben we een 2e plaats met 194 punten gehaald tweede proef was hij moe maar hadden we alsnog 187 punten. Ik was ontzettend trots op hem omdat die zo braaf rond liep. Hij is nu 5 maanden in mijn bezit, maar we vormen nog geen 3 maanden een combinatie. Dit komt doordat ik er in de eerste week eraf ben gevallen en daarbij een hersenschudding en een gebroken pols heb opgelopen. Voor mij is dit niet de eerste keer dat ik een jong paard te rijden heb, mijn andere heb ik van net zadelmak naar het Z gereden.
Ik ben erg tevreden over de foto's aangezien hij een maand geleden alleen maar met zijn hoofd in de lucht liep en we nog maar zo kort een combinatie vormen.
Paspoortje:
naam: Eli
Afstammeling: Houston x Nabuur
geboortedatum: 06-06-2009
Niveau: L1+2
Hoogte: +/- 1,66
Ruiter: Anouk
Leeftijd: 17
Wij zijn nu bezig om het wijken en de galop te verbeteren, in de galop wil hij nog wel eens onder me uit rennen als die zijn balans iets mist. We hopen in het binnenseizoen L2 te gaan starten en dan selecties te gaan rijden.
De foto's zijn gemaakt door m'n trouwe vriendinnetje en fotograaf en groom etc CRos95
.1. Over deze foto ben ik erg tevreden, afgezien van mijn pianohandjes.

2. Bij deze foto zou ik graag mijn handen rechterop en mijn tenen meer naar binnen willen zien.

3. Hij staat hier netjes vierkant, ben erg blij met dit plaatje.

4. Weer die handjes

5. In de stap mag ik mooier rechtop blijven zitten en niet inzakken met mn schouders. Hier zie je mijn trouwe voorlezer xBikkeltje op bokt.

6. Hier mag ik meer recht op bljven zitten en tenen moeten meer naar binnen.

7. Erg blij met de opwaartse sprong
. Hij moet natuurlijk ronder blijven, maar nu snap ik in ieder geval waarom ik de eerste keer dat ik ging galopperen dacht dat ik eraf zou gaan stuiteren door de sprong. 
8. Hier blijft ie al veel beter rond, maar nog meer springen.

9. Mijn grootste fans en trouwe sponsors mijn lieve ouders

10. Weer heel blij hoe hij over de benen staat en zijn houding.

11. Ontzettend trots op m'n paardje

12.

De foto's staan niet op volgorde.
Bedankt voor het kijken en hou het wel een beetje vriendelijk