Dit weekend was het dan (éindelijk) zover: mijn eerste internationale wedstrijd samen met mijn toppertje.
Grimaldo S
Bijna 8 jaartjes jong
1.63m hoog
Triomphe De Muze x Pachat II
Wij hebben samen nog niet veel ervaring in het 120. Dus ook totaal geen verwachtingen gehad om daar prijzen te gaan rijden.
We hebben enorm veel geleerd, veel plezier gemaakt en Grimaldo heeft ons ook eens laten zien wat dat er in zijn kleine lijf aan springkracht zit.
De eerste dag ging best lekker. Op een oxer beetje te diep gekomen en een foutje mee. Verder sprong Grimaldo helemaal top!

De 2e dag was het een barema A rechtstreeks op chrono. Echt iets voor Grimaldo

Jammer genoeg 1 foutje, geen idee waaraan het lag.
Klikje voor film
Commentaar mag, maar opbouwend aub.
- Grimaldo ging erg lopen in de bochten, ik had hem rechter moeten houden.
- Soms geef ik nog iets te weinig hand.
- Soms geef ik nog iets te weinig hand.
Vandaag was het dan de finale. Stond (naar mijn mening) een dikke proef en ik had toch wel stress om binnen te rijden.
Met een beetje geluk en gedoe, maar ik was foutloos rond! Helemaal buiten verwachting... Afgesproken om er in de barrage toch voor te gaan en daar kregen we 2 (ruiter)fouten.

Al bij al ben ik zó trots op mijn lieve Grim. Maar weinig mensen hadden hem dit zien doen en zelfs ik ben aangenaam verrast door zijn parcours van dit weekend.
Nogmaals: Commentaren mogen gegeven worden, maar houd het vriendelijk en opbouwend. Grimaldo is absoluut geen simpel paard.