we gingen met de vrachtwagen van stal, en de vrachtwagen was volgeladen met paarden/pony's van werk! superleuke en gezellige dag geworden dus, heleboel die voor het eerst knhs gingen starten, en wat hebben ze het goed gedaan! supertrots!
maar dan ik, ik en favoriet gingen natuurlijk ook mee, en deden mee in het L1 dressuur.
voor degene die favoeriet niet kennen, paspoortje:
Afstamming: Junior stv x Corland x Havidoff
Leeftijd:4 jaar
en superlief in karakter, al liggen wij elkaar niet zo goed(vandaar ook de verkoop)
we rijden sinds april L1 en dit gaat goed, vandaag wel weer heleboel verbeter punten gezien/gehoord.
maar over het algemeen heel erg tevreden, ik was ontspannen en dit werkte goed, mijn tweede proef met een glimlach gereden.
we hadden 186 en 182 gereden. en dit was terecht, er ware hoogte punten, maar ook dieptepunten.
hier dan de foto's!
aangekomen, iedereen even aanmelden en rustig aan je paard+jezelf aan kleden.

Rondje warm draven door de ring, dit vind ik een fijn beeld, aan mijn hoofd te zien was het ook fijn in gevoel.
Binnenkomen, helemaal niet ontevreden over.

Gebroken lijn linksom, teveel terugwerkend met mijn rechterhand,en ik wist al dat dit zo was, maar hier zijn we hard mee aan het werk.

gebroken lijn rechtsom:
[/img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-7KLUDKZW.jpg[/img]
wijken rechtsom, voorkant moet hier meer voor zijn en zou ietsjes meer stelling mogen.

gedeelte van slangevolte gok ik, hier zit ik erg veel tegen hakken laag houden, niet heel blij met dit beeld, ik snap het wel vanmezelf want het was de eerste proef zeker hard werken, maar dit had ik liever niet.

oke, hier word het duidelijk ik ben geen ster met doorzitten, maar toch vind ik dit een fijner beeld als de vorige foto.

en dan nog stukje van mijn middengalop, hier ging voor mijn gevoel alles mis, viel over buitenschouder, kwam tegen de hand(valt hier nog wel mee) en viel op de voorhand, ik had hem hier teveel power willen laten zien, inplaats van netjes naar een gecontroleerde middengalop toe te rijden.

en dan de groet, mooi vierkant, wel tdh. maar vind hem heel schattig hierzo hihi!

ik heb zelf al veel commentaar gegeven, dit ook omdat ik dan makkelijker kan terugkijken wat er goed en wat er fout ging.
benieuwd wat jullie ervan zeggen?!
)