Gisteren was het zover we gingen weer Z1 starten.
Voor het eerst sinds 13 maanden gingen we weer Z1 starten en sinds 13 maanden weer eens op ander terrein.
Zensation is een 10 jarige merrie van Scandic x Houston.
Zensation heeft een steriele ontsteking in het hoefgewricht gehad wat ingespoten is.
We hebben heel lang de tijd genomen om op te bouwen en zijn daarom pas na 13 maanden weer de ring in gegaan.
We gingen niet voor een winstpunt maar voor rust en ontspanning.
Voor Zensation haar doen was ze relaxt. Helaas waaide en regende het erg hard waardoor ze nog wel wat onder me vandaan liep en erg aan het kantelen was om maar niet met haar hoofd in de regen te komen.
Ik moet er aan werken dat met de verruimingen in galop ze niet zo onder me vandaan rent.
In de appuyementen moet ik meer buiging hebben.
Me houding was echt dramatisch. Mijn houding is sowieso een aandachtspunt maar gisteren was het wel heel erg. Ik kon haar in galop niet eens uit zitten.
Ik werk in de lessen veel aan mijn houding maar in de proef lukt het me niet.
Tips zijn meer dan welkom!
Eerst even een foto waar we vandaan komen door de jaren heen.

Vorig jaar.

En dan nu de foto's van gisteren.
Foto's zijn gemaakt door Maaike van Tol van Passe Pardoes die speciaal voor mij het weer heeft getrotseerd om foto's van mij en mijn topper te kunnen maken.

Misschien ben ik blind en staan ze er wel haha, kan ook.
Maar je paard is wel al een groot verschil met de eerste foto, dus dat is wel heel positief!
ik heb ook de indruk dat je tamelijk snel naar voor valt? Wel vreemd trouwens dat je zegt dat je het thuis niet/minder hebt en op wedstrijd wel, stressgebonden dan?