Commentaar op mijn zit

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JudithKaneau

Commentaar op mijn zit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-14 19:01

Hallo!

Ik ben een meisje van 15 en rijd nu ruim 8 jaar.
Hebben jullie commentaar of tips voor mijn zit?

Afbeelding

Afbeelding

Thanks!

JudithKaneau

Re: Commentaar op mijn zit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-14 19:02

(Dit zijn foto's van maandag en dinsdag, nog recent dus!)

NaomiJouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 19:07

Probeer op de eerste foto je handen rechtop te houden dakje met je duim maken en ellebogen in een knik.
2e foto kan ook aan mij liggen lijkt het alsof je hard in de mond trekt? (kan ook een moment zijn hoor)

jilinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 19:07

Mooblie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 19:13

Probeer ook voor je uit te kijken in plaats van naar beneden, maar ook dat kan een moment opname zijn ;)

JudithKaneau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-14 19:26

NaomiJouke schreef:
Probeer op de eerste foto je handen rechtop te houden dakje met je duim maken en ellebogen in een knik.
2e foto kan ook aan mij liggen lijkt het alsof je hard in de mond trekt? (kan ook een moment zijn hoor)

Thanks voor de tip!
Ze is een echt race monster en gaat vaak op haar plaats rennen en gooit dan haar hoofd omhoog. Als ze dat heeft gedaan gaat ze er keihard vandoor. Ik weet niet precies of ze dat daar ook deed, maar dan zou het daar door komen.

aeolusnr1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:23

Als je dus weet of denkt dat het daar door zou komen , wel dan is het dus hoogdringend tijd dat( je daar dus aan gaat werken.
het wegrennen en het hoofd naar omhoog gooien, dit zijn dingen die je echt kan trainen, en trainen is dus niet zoals nu met matingaal en hard gaan tegentrekken, nee het paard moet leren nageven, en niet alleen wanneer het hem uitkomt maar ook gewoon op jouw vraag dus.
De uitleg is simpel, en de uitvoering ervan iets minder simpel.
zoek les die jou ook hier bij kan begeleiden.

xBandit schreef:
NaomiJouke schreef:

Thanks voor de tip!
Ze is een echt race monster en gaat vaak op haar plaats rennen en gooit dan haar hoofd omhoog. Als ze dat heeft gedaan gaat ze er keihard vandoor. Ik weet niet precies of ze dat daar ook deed, maar dan zou het daar door komen.

JudithKaneau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-14 22:26

[quote="aeolusnr1"]
Als je dus weet of denkt dat het daar door zou komen , wel dan is het dus hoogdringend tijd dat( je daar dus aan gaat werken.
het wegrennen en het hoofd naar omhoog gooien, dit zijn dingen die je echt kan trainen, en trainen is dus niet zoals nu met matingaal en hard gaan tegentrekken, nee het paard moet leren nageven, en niet alleen wanneer het hem uitkomt maar ook gewoon op jouw vraag dus.
De uitleg is simpel, en de uitvoering ervan iets minder simpel.
zoek les die jou ook hier bij kan begeleiden.

Dat je deze foto ziet betekend niet dat ik er niks aan doe, en dat ik er niet op oefen ;).
Les heb ik zat en ze kan onwijs goed nageven.

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:35

Ik zie dat je je vraag met foto ook al in het andere topic hebt gezet :)
Neem de tips mee die je in dit topic hebt gekregen, ik ga er vanuit dat ze in het centrale topic je ook kunnen helpen :j