De accomodatie (midden op de markt in Beek) was niet het je van het. We moesten parkeren op een plantsoentje, carrousselrijden(met 12 man) in een ring met 16 palen
en een bodem van cm dikke laag zaagsel. Maar al met al wel een leuke dag. Ik was bang dat Marco zich niet zou gaan gedragen met al die mensen en voor het eerts op de keuring, maar hij heeft zich voortreffelijk gedragen
. En de uitslag was ook goed, Marco werd kampioen in de rubriek ruinen (was de enigste trouwens
). En hij werd kampioen bij de haflingers onder het zadel Ik wilde zelf wat foto in maken met mijn digi, maar omdat ik het maar druk had de paarden heb ik 'm mijn vader in handen gedrukt. Die snapte echter nog niet zozeer hoe dat ding foto's maakte, en later werd ie zelfs kapot verklaard
, maar toch zijn er nog een aantal fototjes eruitgerold.Hier waren de keuringen van de trekpaarden aan de gang
En hier kwamen we met de carrousselgroep binnen, aangezien er geen mogelijkheid was om los te rijden, mochten we nog een paar minuutjes door de bak sjezen om te verkennen waar de 16 palen zich bevonden
M'n zusje in gesprek ( check de verlichting)
Helaas geen foto's van de proef(en de keuring) , toen had m'n vader de camera aan (jaja, het is ook nog helemaal opgenomen)
En als laatste nog de prijsuitreiking
ik=derde van rechts
hier kreeg mijn zusje de prijs uitgereikt van de heuse lichtkoningin
(zij werd met haar haflinger waar ze altijd mee in de carroussel rijdt kampioen in de rubriek merries 6 jaar en ouder)En als laatste nog een sfeerplaatje

:)