Hierbij deel ik met jullie 2 video's van de afgelopen wedstrijden. Ik sta open voor alle commentaar positief of negatief, zolang je maar goed uitlegt waarom zodat ik snap waarom je dat vind
Tik, 9(?) jaar, M1.
Een paar jaar geleden deelde ik deze video met jullie:
Hier kreeg ik toch wel wat reacties op die beter/anders mochten. Ondertussen zijn we een paar jaar verder, waarvan we 2 jaar hebben stil gestaan ivm blessure en heb ik klasse vermindering aangevraagd van M2 terug naar M1.
Dit was onze tweede wedstrijd dit jaar. Ik had minder lang kunnen inrijden dan ik had gehoopt, ik dacht dat ik meer tijd had..
Dus hij mag hier nog meer op achter, meer naar voor, meer erdoor. Dit zie je ook aan de middendraf waar hij eerder versnelt dan verruimt. Tijdens de galop kreeg de duts een hele kuch aanval, volgens mij had die zich even verslikt in zijn speeksel
Onze derde wedstrijd, er zit 4 dagen tussen. Het is de eerste keer op gras en helaas hebben we nog geen vijsgaten, een beetje onwennig dus. Deze keer zeker ruim te tijd genomen om in te rijden. Hij was er dan ook veel beter aan, maar hij hield zich een beetje in omwille van het schuiven op het gras. Ik vind de hele proef wat braaf gereden en jammer van de laatste middendraf, ik denk dat mijn tenen iets te ver naar buiten waren gedraaid. Hij zwalpt een beetje in de uitgestrekte stap ook, eeuhm..
Verder heb ik een groot inschattingsprobleem bij mijn middelijnen
Hou je niet in, wat er in je opkomt, smijt het eruit.