Mijn vorige topic was niet zo'n succes, en dat is begrijpelijk. Het zag er ook gewoon niet uit. We zijn nu 2 weken verder ongeveer, en ben aan de slag gegaan met alle tips. Bokker lvd0 is nog een keer langs geweest om te helpen. Ook is er naar ons zadel gekeken, en is er besloten het bontje er onderuit te halen.
En het is gelukt! Oké denk niet dat we met sprongen vooruit gegaan zijn. Het belangrijkste is bereikt: ontspanning en plezier. Ik stap weer met plezier op Zertab.
Dus bij deze wil ik jullie nieuwe foto's laten zien, en natuurlijk hoop ik weer op tips. Maar alsjeblieft laat het geen reltopic worden zoals de vorige keer!
Oh ja, mijn beugels zaten ongelijk, kwam ik na het rijden pas achter
En ze horen eigenlijk ook langer te zijn, maar dan schieten mijn benen overal heen, iemand daar nog tips voor?Mijn vriend heeft de foto's gemaakt, en die kwam pas later. Geen foto's van het warm rijden dus, maar natuurlijk wel gedaan!
1. Ik zie dat ik mijn armen hier weer recht voor me uitsteek...jammer.

2. Ik vind dit beeld al heel fijn. Jammer van mijn hoofd, en mijn houding is nog niet al te best.

3. Meer achterover zitten, en mijn armen...grr...

4. Hier ben ik ook best trots op. Maar weer mijn armen...heeft er iemand super lijm?

5. Doorzitten. Echt mijn zwakste punt, ook duidelijk te zien op de foto.

6. Galopje. Mijn armen alwéér
Ik steek mijn voeten ook weg ofzo.
7. Typisch Zertab

Niet zoveel foto's, aangezien het regende en de meeste niet echt duidelijk waren. Hoop toch op positief commentaar, en verbeter tips. Ik weet dat het lang niet goed is, maar voor mij voelt het al een stuk fijner. Ik klim er weer met plezier op