Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lovechamp schreef:Als je zweep en sporen al hebt gebruike een keer goed met de zweep ertegen aan. Als ze niet op een normale en steeds bozere reactie reageerd dan maar een keer heel goed boos worden

Foundtheone schreef:Wat hier boven staat dus niet doen... Het kan best zijn dat dit met zijn balans heeft te maken. In de natuur maken ze ook niet zulke bochten, dan galopperen ze alleen maar rechte stukken. Ik zou proberen om hem eerst een sterkere achterhand te laten krijgen. Veel overgangen, aanspringen in galop en weer terug nemen, figuren enz. Misschien is het handig om les te nemen?
Celiien schreef:lovechamp schreef:Als je zweep en sporen al hebt gebruike een keer goed met de zweep ertegen aan. Als ze niet op een normale en steeds bozere reactie reageerd dan maar een keer heel goed boos worden
Lekkere reactie
Alsof iedereen met sporen kan rijden
Ts hoe zit het met haar balans? Als je ene volte rijd, valt ze dan naar binnen?
Zoja dan moet je daar eerst aan werken. Zoniet is ze duidelijk niet aan je been. En dat betekent niet dat de zweep of spoor erover/erin moet, maar da tje heel veel overgangen en tempowisselingen moet gaan rijden. Heb je les?
koetjeboe schreef:Anders eerst buiten oefenen op lange rechte stukken. Of aan de longeer lijn. Als dat goed gaat kan je er op terwijl iemand anders de longeer lijn vast houd. Zelf doe je niks dan niet sturen of zo. Misschie breng je haar zelf zonder erg wel uit evenwicht
nardxash schreef:Celiien schreef:Overgangen, tempowisselingen en veel figuren. Maar dat moet je lesgeefster toch weten?
Ja maar laat ik het zo zeggen ze besteed meer aandacht aan de les en ze zegt nooit wat tege mij of i iets goed of fout doe