rijfoto's en commentaar

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

naomiluna

rijfoto's en commentaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-14 12:57

heeey ik ben naomi en ik heb mijn eigen paard luna ze is 12 jaar en ik rij nu L2 met der. <3 <3

Afbeelding

Afbeelding

hebben jullie ook rijfoto's?
of commentaar?

stuur maar een reactie *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Orthos

Re: rijfoto's en commentaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 15:20

Ik vind dat je je benen wat afsteekt naar voren. Verder heb ik er niet heel veel verstand van. Maar wat een mooi paard :)

desiree91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 15:26

Dit hoort eigenlijk in HAW. Daar kun je je rijfoto's plaatsen en krijg je ook feedback.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 15:28

desiree91 schreef:
Dit hoort eigenlijk in HAW. Daar kun je je rijfoto's plaatsen en krijg je ook feedback.

Daar staat het toch?

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 15:30

Beugels iets meer bij je tenen (kan ook een moment opname zijn van de foto)
Voorderest ziet het er super uit!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 15:31

desiree91 schreef:

Het topic voldoet niet (helemaal) aan de eisen van HAW. Daardoor lijkt het een ITP...

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 15:38

wat voor bit rij jij mee??? door de vaagheid niet te zien maar dit lijkt me geen bit voor het L2. of zijn het gewoon hele grote ringen?

Commentaar: niet om je af te zeiken maar je vraagt dus dan ben ik eerlijk. Als je naar de eerste foto's kijkt zit je in stoelzit. Je steekt je voeten naar voren en je zwaartepunt is te ver naar achter. Op de tweede foto doe je denk ik iets van middendraf. Je ziet dat je paard daar veel te diep loopt omdat hij van het achterbeen afloopt en vol op de voorhand stort.

Dit is puur wat ik op deze foto's zie. als je echt commentaar wilt hebben waar iets aan hebt moet je er een filmpje opzetten. foto's zijn altijd moment opnames die niet altijd de werkelijkheid weergeven.

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 16:23

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Daarnaast heb je ook te weinig foto's geplaatst, je dient namelijk minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar **-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.