Zensation hoeft zicht niet te verkleden voor Koningsdag!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jepsica

Zensation hoeft zicht niet te verkleden voor Koningsdag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-14 09:07

Hallo allemaal,

Hierbij wat foto's gemaakt door Maaike van Tol van Passe Pardoes zie ook http://www.passepardoes.nl/

Zensation is een 10 jarige merrie van Scandic x Houston. Ik had net 2 wedstrijden in het Z1 gereden toen Zensation kreupel werd. Ze had een steriele ontsteking in het hoefgewricht. Na 4 maanden stappen en inspuiten van het hoefgewricht zit ik er nu sinds begin december weer op. We hebben rustig opgebouwd en we trainen nu weer richting het Z.

Maaike van Tol wou haar nieuwe lens graag in de binnenbak proberen en deze plaatjes zijn eruit gekomen.

Wat mijn voeten aan het doen zijn ik heb geen idee. Maar het is goed om weer foto's te zien zodat ik daar mee hard aan het werk kan.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn oranje topper vinden.

Groetjes Jessica

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 10:38

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.