eerste wedstrijd met conqueridor II

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

evelynebeek

eerste wedstrijd met conqueridor II

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-14 23:04

vandaag voor het eerste met mijn lieve pre op wedstrijd geweest en wat was hij braaf!!
eerste keer met mij op ander terrein.
onze eerste B proef, proef 5 167 punten en proef 6 181 punten we hebben er allebij van genoten de draf ging heel goed de galop minder maar daar zijn we nog druk mee bezig en een 8 gehad voor de middendraf in proef 6
ben heel erg tevreden hoe het is gegaan zelf dacht ik dat proef 5 beter was als 6 maar dat was toch niet, best raar
reacties en tips zijn altijd welkom

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

we can fly
Afbeelding

DewiFoto

Re: eerste wedstrijd met conqueridor II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 23:13

Ik vind het er mooi uitzien.
En dat van je punten, tja.. het is een jury sport.

Mooi gevlochten ook!
En aangezien het HAW is.. let op je handen ;)

Leen

Re: eerste wedstrijd met conqueridor II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 08:53

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.