Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Magrathea schreef:Heb je les/heeft je instructie er wel eens op gereden, en doet ze het dan ook?
Goed dat je de osteo ook laat komen. Heeft ze aan de hand ook kuren? Want misschien moet je op de grond dan eerst even aan jullie relatie werken. Als er echt fysiek niks te vinden is dan is het misschien een dominantieprobleem, dat ze je niet als leider ziet.
Heel veel succes ermee!
) en het gegeven dat ze onder je instructrice wel loopt, denk ik eigenlijk dat je haar weer een keer goed op haar plaats moet zetten omdat madam jou niet daadkrachtig genoeg vindt
Blijkbaar openbaart dat zich meer onder het zadel dan op de grond. Ik zou het in dit geval niet zoeken in de medische hoek maar een stuk strenger op jezelf gaan zijn en haar momenteel nog geen vingertop geven tot de verhoudingen weer bepaald zijn. xx_Lyzet schreef:Magrathea schreef:Heb je les/heeft je instructie er wel eens op gereden, en doet ze het dan ook?
Goed dat je de osteo ook laat komen. Heeft ze aan de hand ook kuren? Want misschien moet je op de grond dan eerst even aan jullie relatie werken. Als er echt fysiek niks te vinden is dan is het misschien een dominantieprobleem, dat ze je niet als leider ziet.
Heel veel succes ermee!
Bailymix: Lyzet is nu 3 jaar onder het zadel. Vanaf januari 2011 is ze zadelmak gemaakt.
Urielle schreef:Gezien je opmerking dat ze in de omgang ook problemen geeft (idd, hoe haalt ze het in haar bolle kop om bij het mesten naar je te gaan staan trappen) en het gegeven dat ze onder je instructrice wel loopt, denk ik eigenlijk dat je haar weer een keer goed op haar plaats moet zetten omdat madam jou niet daadkrachtig genoeg vindt
Blijkbaar openbaart dat zich meer onder het zadel dan op de grond. Ik zou het in dit geval niet zoeken in de medische hoek maar een stuk strenger op jezelf gaan zijn en haar momenteel nog geen vingertop geven tot de verhoudingen weer bepaald zijn.

Haalt ze dan nog uit naar je been tijdens een overgang, haal je haar eerst meteen terug, en geeft meteen weer been om weer de overgang te maken. Haalt ze weer uit, dan nog een keer. Net zo lang tot ze het normal doet. Wat je ook kan doen is meteen na het uithalen een tikje geven achter je kuit, terug halen, en opnieuw. Ligt er aan wat voor jullie het beste werkt. Hier word alleen getrapt naar de zweep als madame een tikje krijgt en ze het er niet mee eens is, dan krijgt ze nog een tikje want dat doen we niet. 2x en het is klaar.