Aangezien hij erg gespannen kan zijn ruim van te voren erop gegaan.
Losrijden ging laatste 20/25 min super fijn!
Kon goed met mn been er aan rijden, en weinig spanning.
Helaas werd hij in de proef erg strak, en niet zo goed aan het been.
2e proef ging wel fijner liet hij meer los.
Had zelf er niet te veel van verwacht, waarschijnlijk zelf wat ''te streng'' geweest, Punten vielen hel erg mee. 190 en 196, met de 196 ook nog eens mooi een 3e prijs behaald.
Ondanks dat ik over het rijtechnische deel in de proeven niet tevreden was, ben ik wel heel tevreden dat het losrijden goed ging, en blij dat we dit keer beide proeven binnen de hekjes bleven
.Ook heeft hij vaak bij minimale spanning dat hij zijn mond open doet(nerveus kauwt).
(dit komt niet door gebit of iets lichamelijks) .
Maar in de proeven heeft hij dit keer volgens mij dit niet gedaan. Waar ik vorige wedstrijd wel op werd afgerekend.
Hierbij de foto's (foto's van verschillende proeven losrijden staan door elkaar)
Wat lager instellen,( hierbij ellebogen meer aangesloten houden niet voorover vallen en rechterbeen steekt iets af)

Hierbij zelf wat te strak in de hand, en ellebogen meer aangesloten houden.

hier moet ik mijn hakken iets meer uitdrukken

Hier zelf zit ik wat te veel naar voren en valt hij wel wat op de voorhand, maar vind dit opzich wel een fijn stukje waar hij wat meer ontspant.

knap paard

Tjah, bink zou bink niet zijn als ie niet zo'n eigenwijs koppie had, hier hield ie de voorleesster goed in de gaten

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... e9b1080332
Een reactie zou leuk zijn, en tips zijn welkom!