Ik ben afgelopen zaterdag naar een oefenwedstrijd geweest met mijn paardje. Ik had 3 rondjes gesprongen: 60, 80 en 90 cm. Ik had alleen op de 80 een weigering, maar dat was een beetje mijn fout
De rest was allemaal foutloos dus ben helemaal tevreden!
Ik had de donderdag ervoor springles. Toen had ik nog zand gehapt omdat ze zo belachelijk veel zat te bokken... Nog zadel gewisselt en alles maar dat hielp niet. Uiteindelijk direct na de hindernis stil gezet en na een paar keer was het over. Gewoon ondeugd dus, ze is wel een echte merrie, dat merk je in veel aspecten
Waar ik, behalve dat ze weer als een gek zou bokken, ook bang voor was, is dat ze niet op de trialer zou willen... Had de dagen ervoor goed getraint en zelfs dat ging goed!
Dus was er heen gegaan zonder hoge verwachtingen maar ik dus allemaal helemaal super gegaan en ben nog steeds aan het na genieten! Mademoiselle d'Honneur
van 2009, dus wordt 5
Kruising Engels volbloed x Ponny
Ca 160 cm
Hier de filmpjes. Papa zou de 80 cm filmen maar dat is zoals gewoonlijk fout gegaan
60 cm
90 cm
Zoals je ziet spong ik bijna alles in draf bij de 60. Dit is omdat ze nogal enthousiast wordt en ik dus meer controle wilde. Je ziet dat entousiasme terug in de 90, toch liep ze daar aardig rustig voor haar doen!
Ik kreeg complimenten van dat ik super had gereden, zo lekker stil zat en dus dat we zo'n goed team waren. Ook daat het een paardje met veel potentie is. Altijd leuk om te horen natuurlijk! Maar ondanks dat het geen top kwaliteit is, wil ik toch kijken of jullie nog wat tips hebben
Brand los, maar hou het netjes!
Heb je een betere vertaling? oefen springwedstreid gewoon mischien? Mijn Nederlands gaat hard achteruit...