Na veel twijfelen ga ik het toch maar doen: een HAW topic.
Black Beauty is een merrie van onbekende afstamming waar ik nu anderhalf jaar de trotse eigenaar van ben.
Ik had al een paar oefenwedstrijden gestart in België, en ben vorige zondag voor de eerste keer KNHS gestart. B3 en B4
Ik had het doel van rond te komen zonder veel stress, omdat Beauty in een nieuwe omgeving vaak een stresskip is.
Hierbij de filmpjes van de proeven, er is uiteraard ook ingereden en uitgestapt, maar dat vond de cameraman niet intressant om te filmen.
(Ik raad je aan het geluid af te zetten, er was veel rumoer in de cafetaria)
Eigen werkpunten: Rechter zitten, van mijn armen geen stijve stokken maken (iets wat typisch voor stress is bij mij), opletten op mijn kapstokvoeten. Zoizo is het voor mij heel moeilijk om te ontspannen onder stress door mijn spierziekte. Eens mijn spieren verkrampen duurt het enorm lang voor de spieren terug ontspannen.
Beauty werkpunten: Achterhand meer onder brengen, in galop blijven zolang vrouwtje het vraagt, minder stressen voor het jurkot.
Wees vriendelijk voor ons, we werken er hard aan, maar mijn lichaam werkt niet altijd even vlot mee.
Groetjes Seline