Na wikken en wegen heb ik besloten om me in te schrijven.
Helaas was ik 16e van de 15 deelnemers,Maar voor mij gelukkig was er een uitvaller en kon ik meedoen!
Meedoen met de intensie dat je er altijd wel iets van opsteekt maar uiteindelijk heb ik er veel meer aan gehad dan ik van te horen had kunnen bedenken.
Asirika(Sirius X Duc de normandie) en ik vormen sinds 2008 een Combinatie maar hebben de eerste jaren vooral Recreatief gereden.
Eenmaal gestart in de wedstrijden zijn we besmet met het virus en zijn geregeld op wedstrijden te vinden.
Ik start gemiddeld 1 wedstrijd in de maand en rijden Momenteel M1.
Asirika is mijn eerste wedstrijd paard en doe alle klasses dus voor de 1e keer en dat valt soms niet mee.
Mijn Grootste struikelblok in de M1 is dat ze inhoud in de proef en zich afsluit van mijn been en ik dus op bijna alle onderdelen impuls verlies heb.
Tijdens de clinic is gebleken dat dit grotendeels mijn eigen schuld is door niet consequent te zijn en het vooral op compromietjes te gooien.
In de clinic hebben we dus grotendeels gewerkt aan consequent en bewust rijden.
Al om al een zeer geslaagde dag en een hoop bijgeleerd maar zeker niet uitgeleerd.
Mijn grootste ergenis die ik terug zie op de foto`s is dat ik in stap erop zit als een natte krant en ik daar echt aan moet werken.
Tips van harte welkom!
Foto`s zijn gemaakt door 2 verschillende personen en door 2 verschillende camera`s dus helaas is de kwaliteit niet altijd mooi.
De foto`s staan door elkaar heen
Foto 1

Foto 2

foto 3

foto 4

foto 5

foto 6

foto 7

foto 8 natte krant

foto 9

foto 10

foto 11