Zizo is een 9-jarige KWPN ruin en een ontzettende knuffel, ik verzorg hem nu 5 jaar,
we rijden nu samen een jaar of 2.
Zijn eigenaar rijd inmiddels Z1 met hem maar verwacht niet dat wij daar al zijn.
De laatste tijd hebben we geen proeven meer gereden en zijn vooral gaan richten op ontspanning
en los laten vanuit mij.
Nu zijn we bezig om weer wat meer oprichting, verzameling, verruiming en wijken mee te pakken,
vooral in het verruimen en wijken de ontspanning en aanleuning bewaren is lastig, hier werken we dus nog aan, activiteit en blijven rijden van mijn kant is daarin belangrijk.
Ook is het belangrijk dat ik tussendoor stukken ontspanning mee pak en niet overvraag.
Tips hiervoor zijn ontzettend welkom! Ik wil namelijk in mei weer een FNRS wedstrijdje meepakken
en daarbij is het handig om sneller achter elkaar te kunnen handelen. (F13, ongeveer gelijk aan L)
Bovendien mag ik werken aan mijn houding, mijn benen mogen iets netter liggen en ik knik in waardoor ik scheef ga zitten, ik heb gemerkt dat dit vooral te maken heeft met netjes omhoog kijken,
dan gaat dit beter.
Ook hierin zijn tips welkom.

Je lijkt alleen je handen wel ver uit elkaar te hebben, of dit zo is weet ik niet maar probeer er op te letten

)