Sinds een week of 2 rijd ik Lurette weer. vorige zomer ben ik begonnen met haar, maar na een hele hoop tegenslagen ben ik gestopt met haar. Een stalgenootje is haar toen gaan rijden. Nu zit zij momenteel in het gips, en heb ik lurette maar weer een beetje opgepakt. En ik ben bang dat ik weer helemaal verliefd ben op deze knapperd.
Even een klein stukje achtergrond:
Lurette Z
Merrie
10 jaar
Springen gefokt
ze is L2 gestart. Maar omdat ze bij mij rug klachten begon te tonen hebben we allerlei drempels gehad. Dit is tevens de reden dat ik met haar was gestopt. Nu begint ze gelukkig weer beter te lopen. We zijn vooral veel bezig met over de rug rijden om die rugspieren goed te lengen. Ik ben me ervan bewust dat ze veel op de voorhand loopt, en hier zijn we ook mee aan het werk. Maar prioriteit nummer 1 is bij mij echt het over de rug rijden.
Ze wilde helemaal niet meer nageeflijk lopen. En daarom vind ik het nu niet erg dat ze af en toe te diep loopt. Ik probeer dan zo veel mogelijk een ophouding te maken en een pasje vooruit te rijden

Binnenkort wordt ze nog een keer helemaal nagekeken, maar tot die tijd proberen we op deze manier haar zo goed mogelijk te trainen. En inderdaad ze zwaait veel met haar staart. Dit deed ze al jaren geleden voordat ze last had van haar rug, maar je merkt wel dat het nu erger begint te worden. Gelieve hier dus geen reacties op, want dit is bekend.
De foto's staan niet op volgorde.
Laat je een leuk berichtje achter?
Groetjes Inge en Lurette

Pasje wegrijden

Nog een keer!

En lekker uitdraven
Heel erg blij met dit beeld, mijn houding is niet zo super, maar ze loopt wel lekker ontspannen

Bedankt voor het kijken!