rijden met vetje.. :)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

charissa134

rijden met vetje.. :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-14 16:08

maar wel mijn knappe lieve vetje natuurlijk :D

het is alweer een tijdje geleden dat ik een topic heb gepost over wakan en mij, mede omdat het gewoon een hele tijd niet wilde. heb zelfs op het punt gestaan om hem als leuk recreatiepaard weg te doen omdat er niets mee te beginnen was.

ik ben inmiddels alweer 3x van instructie verwisseld omdat hij er eerder slechter als beter van werd, maar nu. heel heel langzaam wordt het beter (klopt af**)
de aanleuning is nog steeds vaak om te huilen, en het is natuurlijk heel fijn en makkelijk om vast te pakken en lekker achter de ll je eigen ding te gaan doen.

toch zou ik het fijn vinden jullie mening te horen over hoe we momenteel bezig zijn, zoals ik al zei de aanleuning is een groot aandachtspunt, mijn houding; handen stil en vooral in galop achterover en op mn kont zitten. en omdat meneer misschien best wel heel erg vet is ( :o ) vind hij het fijn om een beetje sukkelig te gaan lopen, mag veel actiever.

ik weet btw echt niet wat ik hier nog meer aan kan doen om hem wat te laten afvallen, dus als iemand daar toevallig ook tips voor heeft? graag :D

opbouwend commentaar mag, maar wel een beetje lief wij zijn nog beginnertjes :D

Juliettex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 16:11

nee ik kan ze nu zien! ziet er goed uit! +:)+

edit: lijkt alleen of je je handen iets te ver naar beneden en uit elkaar hebt

fourseasons

Re: rijden met vetje.. :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 16:35

Naar voren kijken! Dan zit je automatisch ook meer recht op. :) Ik weet niet hoeveel voer en beweging hij nu krijgt maar ik denk dat je daar iets aan zou moeten passen om hem af te laten vallen.

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 16:49

Moderatoropmerking:
Reacties die niet aan de regels van RT-HAW voldoen verwijderd.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 18:41

Leuke combi hoor! Zo slecht ziet het er niet uit!

Probeer alleen het paard iets meer afwisseling te geven. Nu rijdt je in fijne alleen hoefslag, voltes en van hand veranderen! Probeer hier en daar lekker wat te schakelen, pas vooruit, pas terug enz! En wat verschillende figuren!

Komt goed, je rijdt het paard rustig en vriendelijk!