Vera en ik zijn al een poosje niet meer op wedstrijd geweest omdat we aan het trainen zijn voor de Z2. We trainen 1x per week de vliegende wissels en voor de rest zijn we bezig met conditie op pijl houden en paard blij houden. Vera is een soort van ziek geweest (we denken dat ze een virusje heeft opgelopen) en toen was ze erg chagrijnig en wilde ze geen krachtvoer eten. Gelukkig gaat het nu weer beter

Hieronder een filmpje van één van onze eerste puppywissels. Let vooral niet op hoe we daar voor de rest rijden, want Vera wordt superheet ervan en daar wordt het allemaal niet mooier van (krijgt ze ineens lompe-fjord-neigingen en dendert ze overal doorheen). Maar dat maakt niet uit want het gaat nu even om de wissels en niet om mooi rondjes rijden

We zijn ook nog een bezig met het maken van een kür op muziek op Z2 niveau. Ik ga de choreografie zelf maken en de muziek ook zelf erbij bedenken, en ik heb een producer gevonden die alles mooi aan elkaar wil maken voor me
Tegen de tijd dat de kür af is maak ik misschien wel weer een topic.Verder zijn we dus vooral bezig met lekker rijden, en we hebben gisteren lekker in het zonnetje gereden. Ik wissel s&t en trens altijd een beetje af, maar meestal doe ik voor de foto's s&t erin. Gisteren dus niet, zie het resultaat hieronder

Groetjes Dorine en Vera
Nu vindt ze het veel leuker