gekste val momenten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kesha1

gekste val momenten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-14 10:23

Weet nii of het hier hooort maar ik d8 bij mezelf laat ik is een val van je paard topic starten want ik ben zelf vaak zat gevallen dus ik ben "de exper" in vallen bijna altijd erom gelachen dus deel hier je valmomenten . Brand los!

aishcream

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 10:24

Danielleeee_

Re: gekste val momenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 10:29

Mijn allereerste val was toen we zonder beugels gingen galopperen. Nou dat ging op zich redelijk goed. Maar ik zat op een hobbelpaard, dus toen we terug in draf gingen hobbelde ik er zo af. :+
Een andere keer had ik een springwedstrijd. We galoppeerden op de sprong af, alleen dat werd een weigering. Ik viel een beetje naar voren, maar net toen ik mezelf terug omhoog wilde duwen, sprong het paard toch. En daar werd ik naar voren gelanceerd hoor.. hahaha :o
En een andere keer gingen we in de paddock rijden, maar het paard waar ik op zat was erg enthousiast en ging er vandoor in galop terwijl hij er ook nog lekker bij begon te bokken. En toen de noodstop kwam werd het toch echt te veel en viel ik eraf.. :+

kesha1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-14 12:41

Komt me vaag bekend voor..... herkenning

ik heb een verzorgpony en vriendin mocht er van mij en de eigenaar zelf erop maar ik had niet de juiste singel mee ... je raad het bijna al zadel onder de buik en iederenen plat van het lachen ook die vriendin.
Zelf ben ik gevallen van mijn lievelings manege paard of hoe je zo'n val wil noemeb want tijdens gallop ging ze recht op dr bak deur af en toen wou ik der links sturen nee zij gaat rechts en ik lig op de nek te bungelen , hele manege lache rijinstructriese wou een foto maken maar ik hield het niet meer dus het was voor mijzelf incl. Een grappige val en paard en ik hebben er niks aan overgehouden alleen een grappige herinnering en ne mijn rijinstructriese is niet slecht ze weet dt ik nii hard van die franse paint val dus we konden erom lachen

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 15:31

Mijn eerste val was de schuld van een ladder, ladder viel om, paard sprong op zij, ik lag op de grond. Mijn gekste val, tja :') ben wel eens per ongeluk vanuit stilstand over een hek gesprongen, ging natuurlijk niet goed want het hek was 1.30 ofzo en paard was 1.48. Dus daar lag ik onder een paard, paard kwam er zonder kleerscheuren vanaf en ik had een gekneusde arm

Nikki_Haya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 15:33

Mijn gekste val was toen mijn pony tijdens een buitenritje heel mogolisch screef van een glad bultje afging. Pony viel op de knieën en ik heb sowieso 2 minuten aan de nek gehangen.

kesha1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-14 17:24

Haha aan de nek hangen moet ik altijd om lachen en als je "valt" en dan sta je gewoon naast je pony

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 18:50