Het rijden gaat prima, wij hebben zoals elk andere combinatie onze punten waar wij aan kunnen werken. Bij ons is dat de galop. De ene keer gaat het goed, maar de andere keer drama. Hij schiet er van door. Normaal zet ik hem op de volte en is het klaar. Maar vandaag kreeg ik hem niet terug.. Ik heb geloof ik wel 20 rondjes gegaloppeerd. Uiteindelijk is een vriendin met haar paard er voor gaan staan zodat hij (hopelijk) zou stoppen. Gelukkig remde hij af. Dankjewel, held van de dag!
Maar wij kregen natuurlijk een soort van boem bam botsing waardoor ik zand ging happen. Ik had hem nog, en zou weer opstappen. Meneer dacht hier anders over en galoppeerde weg met vervolgens een bok naar mij toe. En hij heeft nog leuk een paar rondjes gerent. En zo heb ik nog 5 minuten staan wachten tot dat hij naar mij toe kwam. Waar het eigenlijk op neerkomt is dat ik dus met die veeel te snelle galop zit.. Wat je wel snapt is dat het niet echt een feestje is en als er meerdere mensen in de bak rijden, het nogal aardig vervelend is.
Ik heb les, dus ik vraag gewoon puur om tips van bokt.
) en handen laag ik weet niet of het bij jou gebeurd maar als hij (?) zij hoofd omhoog doet is dat belangrijk want als hij pijn heeft (handen hoog) denken paarden meestal heej zal ik wat harder gaan hopelijk heb je er wat aan