Ik had bokt en dacht voor het eerst, laat ik eens een topic openen over Santana ! Er kwamen positieve en negatieve reacties op, toen ben ik bokt een tijdje vergeten
maar sinds kort ben ik weer terug en eigenlijk toch wel als stille meelezer..Nu dacht ik, mijn mams heeft weer een paar foto's gemaakt.. meesten wel een beetje mislukt, namelijk niet zoon ster om op het juiste moment een foto te maken, maar toch heb ik er wat van kunnen maken denk ik.
Ik heb Santana nu ongv 9 maand, en het is echt een super leuke pony waar ik en mijn zusje echt heel veel plezier aan hebben, kan heel erg ondeugend zijn en schrikt nogal veel.. maar daarom blijft het een uitdaging om hem weer te rijden, het is nooit hetzelfde. Ik ben eigenlijk al na 2 maand officieel gestart en we rijden nu in de L1+3 waar ik in zoon korte tijd heel erg trots op ben
verbeterpunten: voeten recht , handen niet zo vast zetten, rechtop zitten
Maar genoeg gepraat hier zijn de foto's :
1. Zo hobbelden Santana en ik ongv 9 maand geleden rond en de foto toen ik trots op facebook zette dat dit mijn nieuwe pony werd
: 
2. Mijn eerste wedstrijd met hem , 1e en 2e prijs, moet hier weer op mijn houding letten!

3. En zo reden we vorige week na de les, heb mijn hand iets te vast en moet rechtop zitten..

4. Mijn hand vloog uit de bocht denk ik ..

5. Beetje te ver achterover

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en ben zeker in voor tips !
Voor mensen die misschien denken dat hij wel erg veel zweet, dat is ook zo en ga hem daarom denk ik volgend jaar scheren omdat het toch wel een beetje héél erg word

Het lijkt bij de laatste namelijk alsof je veel druk hebt en in zijn mond hangt
Maar foto's blijven natuurlijk momentopnames.